Ulv I Faarikaal Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 med puta og vekkerklokka om når jeg skal stå opp. 0 Siter
Line Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 Ahh... skulle jeg og gjort. Var temmelig groggy da jeg sto opp for tre kvarter siden! Kunne tenkt meg å sove leeenge enda... må vel heller trosse de 17 minus ute og kjøre jentungen til skolen til halv ni, tenker jeg. Kanskje jeg tar en "konferanse" med sofaen etterpå ) 0 Siter
Line Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 Hrmf... tar det tilbake... det er 26(!) minus ute, og bila nekter å starte. Jentungen får vel gå til skolen i dag likevel, da... tror neppe jeg orker å slå følge :-O Ha en fin dag! Selv skal jeg starte dagen med å drikke varm kanelte! Klem, 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Skrevet 2. januar 2003 Ahh... skulle jeg og gjort. Var temmelig groggy da jeg sto opp for tre kvarter siden! Kunne tenkt meg å sove leeenge enda... må vel heller trosse de 17 minus ute og kjøre jentungen til skolen til halv ni, tenker jeg. Kanskje jeg tar en "konferanse" med sofaen etterpå ) Her var det -28 da jeg skulle starte bil og kjøre gamle kjerringer 31.12. Jeg prøvde 10 sekunder, ikke noe skjedde. Av med luftfilter og sprute på startgass, VOILA ! Starta på et sekund, naboens bil ville ikke. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Skrevet 2. januar 2003 Hrmf... tar det tilbake... det er 26(!) minus ute, og bila nekter å starte. Jentungen får vel gå til skolen i dag likevel, da... tror neppe jeg orker å slå følge :-O Ha en fin dag! Selv skal jeg starte dagen med å drikke varm kanelte! Klem, Jeg skal hente dagpengesøknad. Jeg sa opp selv så jeg har fått attest på musearm for ikke å få karantene, fordi da får jeg 8 uker uten penger. Ved å ta ut feriepenger i fjor, får jeg 1400 mer pr mnd brutto, sammenlignet med om jeg hadde fått dem i år, da uten skatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.