Gå til innhold

God natt, nå tar jeg en konferanse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ahh... skulle jeg og gjort. Var temmelig groggy da jeg sto opp for tre kvarter siden! Kunne tenkt meg å sove leeenge enda... må vel heller trosse de 17 minus ute og kjøre jentungen til skolen til halv ni, tenker jeg. Kanskje jeg tar en "konferanse" med sofaen etterpå :o)

Ulv I Faarikaal

Ahh... skulle jeg og gjort. Var temmelig groggy da jeg sto opp for tre kvarter siden! Kunne tenkt meg å sove leeenge enda... må vel heller trosse de 17 minus ute og kjøre jentungen til skolen til halv ni, tenker jeg. Kanskje jeg tar en "konferanse" med sofaen etterpå :o)

Her var det -28 da jeg skulle starte bil og kjøre gamle kjerringer 31.12. Jeg prøvde 10 sekunder, ikke noe skjedde. Av med luftfilter og sprute på startgass, VOILA ! Starta på et sekund, naboens bil ville ikke.

Ulv I Faarikaal

Hrmf... tar det tilbake... det er 26(!) minus ute, og bila nekter å starte. Jentungen får vel gå til skolen i dag likevel, da... tror neppe jeg orker å slå følge :-O

Ha en fin dag!

Selv skal jeg starte dagen med å drikke varm kanelte!

Klem,

Jeg skal hente dagpengesøknad. Jeg sa opp selv så jeg har fått attest på musearm for ikke å få karantene, fordi da får jeg 8 uker uten penger. Ved å ta ut feriepenger i fjor, får jeg 1400 mer pr mnd brutto, sammenlignet med om jeg hadde fått dem i år, da uten skatt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...