Gjest Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Hei alle som har sett Ringenes Herre! Lurte bare på om noen vet om skuespilleren som spiller alven Legolas har vært med i en kjent Tv serie eller film tidligere. Det er noe kjent ved ham..... Og... hva er det nå han heter igjen....? Han er så kjekk....... *stirrer drømmende ut i lufta* hilsen 0 Siter
maybente Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Han er iallefall mørkhåret på orntli`. ;o) 0 Siter
Gjest Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Han er iallefall mørkhåret på orntli`. ;o) jaja, men det er sikkert fint jeg synes det er ansiktet hans som er så fint 0 Siter
SierDuDet Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Nei, han har ikke det. Når man ser på ekstrastoffet til DVD versjonen av filmen, så ser man at fyren kom rett fra skuespillerskolen. LOTR var hans første film. 0 Siter
citoyen Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 http://us.imdb.com/Name?Bloom,+Orlando 0 Siter
spirito Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Han er ganske fersk, men han spilte i Black Hawk Down. Det er han som er avbildet på coveret med mørkt brunt, kort hår :-) 0 Siter
teddi Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Orlando Bloom. Tror han spilte i en episode av Tv2 s krim serie, med han Inspector Barnabye..ellerhvahanheterfornoe... ikke så dum han Legolas nei men Viggo Mortensen er bare drit sexy da! Forøvrig en rå bra film mvh 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Han er ganske fersk, men han spilte i Black Hawk Down. Det er han som er avbildet på coveret med mørkt brunt, kort hår :-) Nei, der tar du feil. Det er Josh Harnett på coveret. 0 Siter
spirito Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Nei, der tar du feil. Det er Josh Harnett på coveret. Åja ;-) Hehe, de er jo så møkkete, ikke greit å se forskjell ;-) Da skal jeg stoppe vranglæren med det. Men Orlando var med i filmen ihvertfall! ;-) 0 Siter
Gjest Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 http://us.imdb.com/Name?Bloom,+Orlando Hjertelig 0 Siter
Mistera Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Nei, han har ikke det. Når man ser på ekstrastoffet til DVD versjonen av filmen, så ser man at fyren kom rett fra skuespillerskolen. LOTR var hans første film. Jeg vet hvem du "tror" han ligner på. Han som spiller "Spike" I "Buffy" Jeg syntes iallefall at de er meeeget like, og like sexye. Men i virkeligheten er ikke Legolas noe kjekk! 0 Siter
spirito Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Jeg vet hvem du "tror" han ligner på. Han som spiller "Spike" I "Buffy" Jeg syntes iallefall at de er meeeget like, og like sexye. Men i virkeligheten er ikke Legolas noe kjekk! Er han vel ;-) 0 Siter
Sweet Lollipop Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Er han vel ;-) Nei, han er nice i Ringenes Herre, det skal jeg ærlig innrømme, men han er knapt tagbar ellers. Godt nyttår til deg, Spirito 0 Siter
spirito Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Nei, han er nice i Ringenes Herre, det skal jeg ærlig innrømme, men han er knapt tagbar ellers. Godt nyttår til deg, Spirito Jeg synes han er kjekk ellers også jeg, han har så pene øyne ;-) Godt nyttår til deg også! 0 Siter
Gjest Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Jeg synes han er kjekk ellers også jeg, han har så pene øyne ;-) Godt nyttår til deg også! Enig i at han er kjekkest i filmen, men han ER jo kjekk i virkeligheten også, da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.