Gjest Arnhild Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Har Fretex butikk i Trondheim? Noen som kan være så snille å forklare meg veien dit fra Britannia Hotell? 0 Siter
doljenta Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Jepp, finnes Fretex:) Det er i Fjordgata. Jeg klarer ikke forklare veien, men du kan spørre etter Fjordgt:) Lykke til! Klem fra, 0 Siter
Gjest ellapella Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Jepp, finnes Fretex:) Det er i Fjordgata. Jeg klarer ikke forklare veien, men du kan spørre etter Fjordgt:) Lykke til! Klem fra, Fretex er i Strandveien, rett før Innherredsveien. Om du går fra Solsiden mot Innherredsveien, så ser du det på høyre siden etter krysset. 0 Siter
teddi Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Fjordgata...sidenav army shop og falkanger sko. 0 Siter
flosshatt Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Du går fra hotellet rett ned mot jernbanestasjonen, også ligger fretex til venstre rett før brua du må over.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.