Gå til innhold

mannfolk..........grrr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med mannfolk? DAGEN etter at jeg har vasket badet, så tramper gutten jeg bor sammen med inn på badet med skitne SKO......argh..

Gjest P. Kelliivoite
Skrevet

Hvordan er det mulig å få skitne sko, nå når det er snø overalt?

Det er mer møkkete på stuegolvet, enn utendørs.

Skrevet

Det er fullt mulig når man bor midt i trafikkerte byen der snøen er brun.

Skrevet

kjenner problemet!

Min nøyer seg ikke med dagen etter engang han, men valser inn på stuegulvet med sko samme dag, gjerne en time etter...

Forslag til motangrep mottas med takk!!;0)

Og ja... gulvet blir møkkete selv med snø ute.. det blir skikkelig grå flekker, og jeg bor ikke midt i by`n heller!

Gjest QuePasta
Skrevet

kjenner problemet!

Min nøyer seg ikke med dagen etter engang han, men valser inn på stuegulvet med sko samme dag, gjerne en time etter...

Forslag til motangrep mottas med takk!!;0)

Og ja... gulvet blir møkkete selv med snø ute.. det blir skikkelig grå flekker, og jeg bor ikke midt i by`n heller!

Forbud mot å gå med sko inne!

Gjest klamydia
Skrevet

Hvordan er det mulig å få skitne sko, nå når det er snø overalt?

Det er mer møkkete på stuegolvet, enn utendørs.

bonde!

Gjest P. Kelliivoite
Skrevet

bonde!

Tusen takk, da var da for meget...

Skrevet

Forbud mot å gå med sko inne!

takk, takk, har prøvd det, men jeg har visst ikke stemmerett... går inn der og ut igjen...:0)

Gjest klamydia
Skrevet

Tusen takk, da var da for meget...

Kun en konstatering. Dersom snøen er så ren der du bor er du meget sannsynlig bonde.

Gjest UndrendeDundre
Skrevet

Kun en konstatering. Dersom snøen er så ren der du bor er du meget sannsynlig bonde.

Du er ikke så bereist, du? ;-)

Gjest klamydia
Skrevet

Nei ikke på landsbygda.

Gjest P. Kellivoite
Skrevet

Nei ikke på landsbygda.

Ikke er du særlig flink til å plassere svar på rett sted heller.. *LOL*

Gjest klamydia
Skrevet

Ikke er du særlig flink til å plassere svar på rett sted heller.. *LOL*

Det har du jaggu rett i. Har laga rødvinssaus skjønner du, og smakte kanskje litt mye.. nesten hele flaska forsvant, gitt! :o)

Gjest Surrealis
Skrevet

Når det er vasket, så skal det helst ikke brukes etterpå, ikke sant?

Vel, sko inne burde være krisetilfelle mener jeg. For eksempel når en ikke rekker do hvis en må knyte av seg skoene...:-)))

Skrevet

vi har heldigvis bare gulv som kan vaskes ofte, etter behov.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...