Gå til innhold

"Orker ikke mer!Sorry! 2.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å høre...:-)

Nå er ikke jeg veldig godt inne i hvordan det fungerer på psykiatriske avdelinger...

(ikke i det hele tatt, for å være ærlig) ...skjønner bare at det kan være vanskelig, da det kommer en del mellommennesklige faktorer inn i bildet som ikke vises på journaler og lignende.....

Men jeg syns jo kanskje du bør legge det hele litt " på is" og slippe advokaten som jo var villig til å se på saken , få en sjanse til å "rydde opp".....

Noe særlig dypere en det tror jeg ikke jeg har forutsetninger for å gå i denne saken...:-)

Ønsker deg lykke til , og håper du får noe GODT ut av det nye året!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87586-orker-ikke-mersorry-2/#findComment-478555
Del på andre sider

Ble glad da jeg så at du har valgt å bli med inn i 2003.

Håper du fortsetter å leve!

Håper du får hjelp av advokaten din. Høres ut som mye urett er begått mot deg.

Kanskje kan helsevesnet lære noe hvis de leser det du har skrevet. Kanskje kan du bidra til å hindre at andre får like lite tilpasset behandling som det du har fått.

Historien din minner litt om min datters sykehistorie. Hun endte via psykiatrien i fengsel. Det ble faktisk redningen for henne. De faste rammene og forutsigbarheten i et fengsel, samt god oppfølging av psykiater (kognitiv adferdsterapi) gjorde at hun nå er nesten "frisk", og at hun har fått livsmot og pågangsmot.Hun er på din alder.

Så livet kan sikkert bli bedre for deg, også. Men da må du holde deg i live!

Ønsker deg alt godt for 2003!

Stor nyttårsklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87586-orker-ikke-mersorry-2/#findComment-478651
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...