Gå til innhold

Heeelt alene vi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi hjemme, to barn hjemme og jeg og mannen drikker øl og ser på Rollebyttet. Spilt Passport, og snart skal jeg legge meg. Klokka er snart 23. Synes dette er deilig jeg. Nyttårsaften er bråkete. Liker ikke raketter jeg......

*krølle tær*

Godt nyttår!!

Skrevet

Jeg er også hjemme med mann og et barn.

Min lille sønn sover søtt gjennom alt bråket.

Jeg ble frustrert da min mann sovnet på sofaen. Da følte jeg meg virkelig alene. Det nyttet ikke å få liv i han heller.

Så da begynte jeg å rydde i skuffene mine. Så har jeg gjort noe nyttig iallfall, og humøret mitt er blitt litt bedre.

Ha en fortsatt fin kveld og er fantastisk godt nytt år!

Skrevet

Jeg spilte også Passport i jula. Var på lag med min 7-årige nevø, som heldigvis kunne Costa Rica sitt flagg. De spiller nemlig fotball der......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...