Nathalie Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Her er vi hjemme, to barn hjemme og jeg og mannen drikker øl og ser på Rollebyttet. Spilt Passport, og snart skal jeg legge meg. Klokka er snart 23. Synes dette er deilig jeg. Nyttårsaften er bråkete. Liker ikke raketter jeg...... *krølle tær* Godt nyttår!! 0 Siter
Tonette Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Jeg er også hjemme med mann og et barn. Min lille sønn sover søtt gjennom alt bråket. Jeg ble frustrert da min mann sovnet på sofaen. Da følte jeg meg virkelig alene. Det nyttet ikke å få liv i han heller. Så da begynte jeg å rydde i skuffene mine. Så har jeg gjort noe nyttig iallfall, og humøret mitt er blitt litt bedre. Ha en fortsatt fin kveld og er fantastisk godt nytt år! 0 Siter
fresja Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Jeg spilte også Passport i jula. Var på lag med min 7-årige nevø, som heldigvis kunne Costa Rica sitt flagg. De spiller nemlig fotball der...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.