nick Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 *Betuttet og bedugget* Til og med kineserne klarte å smelle av noe stakkarslige greier, men her var det helt tomt. Ikke en gnist! Tror jeg flytter til Australia. 0 Siter
Sweet Lollipop Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Her var det enorme mengder. En traff en veranda ved siden av her, og politi og brannvesen måtte ta kontrollen, uten at det var rare brannen. Litt ok å være edru på nyttårsaften for en gangs skyld. Så raketter og alt! 0 Siter
nanna Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Øh - hvor er det du holder til, a'? Singapore? 0 Siter
Gjest P@@nkjus Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Her var det enorme mengder. En traff en veranda ved siden av her, og politi og brannvesen måtte ta kontrollen, uten at det var rare brannen. Litt ok å være edru på nyttårsaften for en gangs skyld. Så raketter og alt! Hørtes ikke ut som du har oppdaget det, men det finnes en mulighet til å nyte et par glass vin bare. Det er ikke -enten- edru eller flatfyll. 0 Siter
Sweet Lollipop Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Hørtes ikke ut som du har oppdaget det, men det finnes en mulighet til å nyte et par glass vin bare. Det er ikke -enten- edru eller flatfyll. Ikke for meg. Jeg er syk. 0 Siter
naiv Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Hos oss var det få, men høytgående raketter. 0 Siter
Bølla Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Det var til deg jeg skulle ha sendt bikkja mi.... Her smalt det til klokka var langt over tre, skulle tro at snøværet kanskje la en demper på skytelysten, men akk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.