lina1365380363 Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Har dere noen nyttårsløfer? Jeg har ingen......som vanlig. Tenker, hvis det er noe jeg vil forandre, kan jeg vel gjøre det hvor tid som helst, så hvorfor akkurat nyttarsaften? Ellers, godt nyttår til dere alle. Hilsen.............. 0 Siter
Anki Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Helt enig med deg. Jeg trenger ikke noe nyttårsløfte for å få til ting jeg vil få til Godt nytt år :-) 0 Siter
Bassisten Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Eg har som vanleg ein haug nyttårsfortsetter... Fortsette å røyke, fortsette å ikkje trene, fortsette å drikke for mykje kaffe og cola, etc... :-) 0 Siter
Anki Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Eg har som vanleg ein haug nyttårsfortsetter... Fortsette å røyke, fortsette å ikkje trene, fortsette å drikke for mykje kaffe og cola, etc... :-) hmm..tror jeg skal henge meg på der jeg.. ikke med kaffe, men med resten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.