Gå til innhold

dikt til pappas begravelse...

Anbefalte innlegg

Gjest savnerdegpappa

Kan noen hjelpe meg å finne et dikt - som jeg kan lese i pappas begravelse...?

Min kjære snille, gode pappa døde for to dager siden - bare 62 år, etter lengre tids sykdom.

Trenger et dikt som viser hvor glad jeg var i han - og hvilken flott mann han var.

Mange takk!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87618-dikt-til-pappas-begravelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst vil jeg si at dette var trist. Traff meg rett i hjertet og fikk tårer i øynene. Det er jo mange dikt en kan skrive, men har du tenkt kanskje at du kunne bruke egne ord til pappan din. Det trenger nødvendigvis ikke være et dikt, men en slags liten avslutning til han ved at du forteller hvor mye han betydde for deg og at det vil leve med deg for alltid. Det kan være flere ting du kommer på når du begynner å sette ord på følelsene dine. Samtidig begynner du bearbeiding av sorgen du må møte og gå i gjennom. Ønsker deg alt godt i fremtiden og håper du klarer sette ord på dette og den vanskelige situasjonen du er i.

Klem til deg, tenner et lys for deg og pappan din jeg.

Hei! Føler med deg. Da jeg mistet mammaen min for noen år siden skrev jeg ned noen minneord til henne på vegne av min bror og meg. Det var en utrolig sterk opplevelse og gjorde at jeg fikk reflektert mye rundt henne som person og hvordan det var for en ung jente å miste en av sine mest kjære. Det er viktig å gjøre det på din måte, men for meg ble dette en verdig og svært personlig avslutning. Ønsker deg lykke til - selv om dagene virker mørke og lange vil det komme litt lysere dager i møte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...