Gjest vi blir ikke enige Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Sikkert noen som har Se og Hørs julenummer liggende,og forhåpentligvis kan hjelpe oss med å løse en diskusjon i heimen ) Er Nisse E, Otto Jespersen,og nisse F Lek Linda ?? Jeg mener det,sambo er ikke enig,men han har ingen alternativer heller......... Dette er på baksiden av bladet. 0 Siter
Lottemor1365380387 Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Hei. Vi har kasta det men ingen av nissene tror jeg var Linda Johansen. Tror nok heller det var Dorthe Skappel 0 Siter
molli Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Hei. Vi har kasta det men ingen av nissene tror jeg var Linda Johansen. Tror nok heller det var Dorthe Skappel Hvordan er det mulig å blande sammen de to? D.S. har brune, L.L. har blå øyne. Jeg har pælma bladet jeg også, så jeg får ikke sett etter. Aner ikke hvilket bilde dere snakker om :-) 0 Siter
molli Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Jeg fant bladet i papir-resirkuleringskassa! :-) F er 100% sikkert Dorthe Skappel, ihvertfall. Merk øyenfargen, Lek-Linda har ikke brune øyne. Nisse E aner jeg ikke, men det er en viss likhet med Jespersen. 0 Siter
Lottemor1365380387 Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Hvordan er det mulig å blande sammen de to? D.S. har brune, L.L. har blå øyne. Jeg har pælma bladet jeg også, så jeg får ikke sett etter. Aner ikke hvilket bilde dere snakker om :-) Hei Molli og Godt Nyttår. På baksiden av Se og Hør var det flere personer som var dekt til og man skulle da gjette hvem dette var. Den ene var i allefall OJ men verken jeg eller modern hadde Ljinda Johansen blandt noen av de. Så jeg tror nok det er Dorthe Skappel hun blander med. m.v.h 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.