Gå til innhold

Oppblåstmave


tweety

Anbefalte innlegg

Ofte blir maven min oppblåst. Nederste del av maven, helt nederst ett stykke nedenfor navelen har jeg smerter. Slik blir det ofte flere ganger i uken. Jeg er 18 år og ellers frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Prompeline :o)

Fis!

Ja, jeg virker kanskje ufin nå, men jeg mener det faktisk!

Jeg husker da jeg nettopp hadde blitt sammen med kjæresten min, alt var nytt og litt småflaut. Ikke f... om jeg turte å slippe en liten bønne i hans nærhet. Dette resulterte i at jeg stadig hadde vondt i magen og var oppblåst. Så ble jeg varmere i trøya, og spraket løs når det måtte til. Nå har jeg sjelden mageknip.

Var dette noe å tenke på? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -tweety. Det er flere muligheter for slike plager,men jeg synes du bør oppsøke lege for en sikker vurdering,etter at du har blitt undersøkt.Det er vanskelig å si noe sikkert mtp.dette uten at noen undersøkelse er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mindy

[quote name=Prompeline :o)' timestamp='964184357' post='38050]

Fis!

Ja, jeg virker kanskje ufin nå, men jeg mener det faktisk!

Jeg husker da jeg nettopp hadde blitt sammen med kjæresten min, alt var nytt og litt småflaut. Ikke f... om jeg turte å slippe en liten bønne i hans nærhet. Dette resulterte i at jeg stadig hadde vondt i magen og var oppblåst. Så ble jeg varmere i trøya, og spraket løs når det måtte til. Nå har jeg sjelden mageknip.

Var dette noe å tenke på? ;o)

jeg hadde slik vondt i magen for noen år tilbake,hver kveld i flere år.(det begynte når jeg var like gammel som deg).

I mitt tilfelle var det en låsning i ryggen. Jeg gikk til kiropraktor for bekkenløsning,og når han knakk opp låsningene i ryggen ble jeg bra i magen ,og fikk MYE mildere menssmerter.

jeg kjenner at jeg får vondt i magen igjen når låsningene kommer tilbake. så da er det bare å dra tilbake å bli "knekt" opp igjen.

jeg var til en slik undersøkelse på sukehus av tarmene,og tatt prøver for cøliaki. og så var det bare noe så enkelt.Skulle ønske jeg gikk til kiropraktoren først,så hadde jeg sluppet den ekle undersøkelsen.

Endometriose kan også gi slike magesmerter,har du sterke menssmerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...