starshine Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 Tittei - alle gode, gamle venner! Neuni, Hawkwind, Synvis, Camilla, Thinkerbell - alle dere.. Jeg tenker mye på dere! Dere får mange gode, varme tanker fra meg! Vet at dette kanskje skulle ligget på "Meldinger", men skit au - gamle gjengangere får da lov å gjøre litt som vi vil? Godt nytt år, vennene mine! Håper det lyser varmt for dere.. Et nytt år, nye muligheter.. Varme klemmer fra shiney ----------- 0 Siter
Hawkwind Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Takk for hilsen - måtte lete en stund for å finne den dog...da jeg ikke er på dette forumet mer *s* Skal overbringe hilsen fra deg videre til Camilla neste gang jeg og Blesha ser henne *s* Ønsker deg et godt nytt år og, fra meg selv, Blesha og småtten vår. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 tusen takk snille du.. -ønsker deg et fint nytt år.. 0 Siter
Singularity Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Håper du har hatt et fint år og at du står foran nok et riktig fint år :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.