Gå til innhold

Brystvorter


nicole

Anbefalte innlegg

Min venstre brystvorte går av og til innover, eller som kjæresten min sier "den gjemmer seg". Dette skjer av og til når jeg fryser og den høyre brystvorten knopper seg så gjemmer den høyre seg. Mens andre ganger knopper den seg også. Og noen ganger bare "gjemmer" den seg der inne. Jeg lurte egentlig bare på hva grunnen til dette er?? Jeg må legge til at det gjør ikke vondt. Jeg er en jente på 18 år med normal helsetilstand. Egentlig bare nysgjerrig.

Håper dere kan svare meg!

mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -nicole. Brystvortene kan gå både utover,og litt innover uten at dette er unormalt.Oftest er begge like på samme person,men også her kan det være forskjeller.Mest sannsynlig er dette en normal variant,men for en sikker vurdering må du drøfte dette med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...