Gå til innhold

Hvordan finne bilens eier?

Anbefalte innlegg

Gjest uten garasje

En bil er stadig parkert foran garasjen min, det er blitt et stort problem for meg. Jeg synes det er litt drastisk å be om borttauing. (høres sikkert litt rart ut, men det er sikkert en nabo som er eieren, og man trenger jo ikke ødelegge forholdet til sine naboer) Derfor skulle jeg gjerne visst hvem eieren er, og lurer på hvordan jeg kan finne det ut, når jeg har registreringsnummeret. Slik at jeg kan ta personlig kontakt med eieren. Er det mulig? Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87804-hvordan-finne-bilens-eier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Statens Vegvesen. Ring ett eller annet sentralbord og si hva det gjelder. Du kan si ett navn og spør hva som står registrert på vedkommende (greit når du skal kjøpe bruktbil for å finne ut om det virkelig er eieren av bilen som skal selge den...), eller du kan oppgi reg.nr og spør hvem som eier bilen. De trenger ingen forklaring på hva du skal med det.

Annonse

Gjest Persille

Det er bare å ringe politisentralen der du bor (22 66 90 50 i Oslo) og så ber du om å få navnet på eieren. Jeg gjør det hele tiden, for jeg er stadig inneparkert....

Så kan du sjekke med opplysningen hvilke nummer de har...

Alternativt kjøper du en god gammeldags limstift, og limer hele frontruten, sett på en liten lapp, hvor du hilser og takker for den fine parkeringen... Veldig bra om det stadig gjentar seg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...