Gå til innhold

Strømpriser, hvordan lure leverandøren

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Ikke skyld på meg når du blir arrestert !

Når du skal oppgi målerstanden nå, så oppgi for lavt tall, gjør det helt til prisen går ned til 45 øre igjen, da opgir du det rette tallet.

Effeksten av det er at det ser ut som du har brukt mindre i den dyre tida. Det funker.

I grunnen er det ganske kjedelig i fengselet har jeg hørt, også er det dårlig med skikkelig sex.

At du skal bli tatt er helt usannsynlig, og du oppgir jo riktig målerstand til våren. Asså så lett det er å lese feil inni den mørke sikringsboksen !

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Her også, da jeg var ung gjorde jeg det samme.

Noen nyhet er det ikke, men jeg ville bare se litt debatt og hilse på folk med dårlig samvittighet.

Annonse

terningkast6

Eller gjør som meg, jeg skulle ringte inn målerstand, og oppga i stedet kraftlagets telefonnummer som jeg hadde notert på blokka.

Følte meg ganske flau da jeg etter noen dager ringte tilbake og forklarte tabben.

Det var tilgivelse for den synden, så det kan være verdt å prøve!

Her også, da jeg var ung gjorde jeg det samme.

Noen nyhet er det ikke, men jeg ville bare se litt debatt og hilse på folk med dårlig samvittighet.

Dårlig samvittighet? Ikke her i går'n...

Har selvsagt alt inkl. i husleia - og siden der er leietagers marked for tida kommer jeg tildels rimelig godt ut av det - selv om det er dyrt nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...