Gå til innhold

Bli kjæreste med en ungkar på 34?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke jomfru

Har møtt en mann som jeg synes er alle tiders. Veldig mann etter min smak, litt sær, men veldig søt samtidig. Men så har han aldri hatt noen dame.... Han er 34 år og en VELDIG pen mann. Bør jeg trekke meg unna? Er det håp for å få et godt forhold til en mann som er blitt så gammel uten noen forhold bak seg?

Fortsetter under...

tigertrollet

Det kan jo være mange grunner til at han ikke har hatt noen forhold bak seg. Eller ingen grunner -mye i livet er tilfeldigheter..

Uansett bør man vel ikke tenke så mye på fortiden til personer man møter og forelsker seg i. Det er jo den han er i dag -i nåtid- du forelsker deg i tross alt. Fortiden har formet han til den du liker i dag.

Man bør vel passe seg for å plassere folk i bås om han har hatt ingen forhold eller 10 forhold..

Jeg ville ikke tenkt på det, men heller funnet ut om han er noe å satse på -uavhengig av hans fortid.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...