Gå til innhold

Hvor kaldt er det hos deg akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Solsikke

11

• Ulv I Faarikaal

9

• tigertrollet

4

• amber sun

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

-17. Herreminhatt!

Jeg tok bussen i dag -varmeapparatet virker ikke på bilen min og jeg driver ikke med ekstremsport...*hutre*

hehehe, nei det skjønner jeg. Varmeapparat det må en ha. Men så kommer det jo ann på hvor langt en må gå til busstoppet og hvor lenge man må vente på den fordømte bussen da.

tigertrollet

hehehe, nei det skjønner jeg. Varmeapparat det må en ha. Men så kommer det jo ann på hvor langt en må gå til busstoppet og hvor lenge man må vente på den fordømte bussen da.

Jo, du har et poeng. I dag var både t-banene og bussen forsinket, så det var en prøvelse i seg selv. Pluss at to knapper på jakka ramlet av, så armene frøs nesten fast i kors.

Men det går jo mot lysere og varmere tider heldigvis:-)

Annonse

Jo, du har et poeng. I dag var både t-banene og bussen forsinket, så det var en prøvelse i seg selv. Pluss at to knapper på jakka ramlet av, så armene frøs nesten fast i kors.

Men det går jo mot lysere og varmere tider heldigvis:-)

uff da, dakkar deg. Det gjelder å kle seg godt det er bra sikkert. Tror jeg skal invistere i en stilongs jeg. Og en større varmekjeldress. Den jeg har er fra 1994 og jeg det er to svangerskap og noen kilo siden den ikke var trang visse plasser :D

Annonse

Hurra, her er det blitt litt mildere nå, det var minus 23 for et par timer siden, nå er det bare minus 18.

Og snart kommer sola tilbake!!

Så bra da;)

Gleder meg også til det blir mildere. Og drømmer om en sommer som vi hadde i fjor.

Gjest Surrealis

Jeg har ca. 24 grader i stua. Når jeg fyrer i peisen, tenker jeg det blir opp i mot 40 grader.

På soverommet er det en del kjøligere, kanskje 17-18 grader. Jeg får sove best i den temperaturen. Kanskje enda litt kaldere. På badet er det godt og varmt - godt hjulpet av varmekablene i gulvet. Det er godt å stå opp om morgenen og plante barbena på det gulvet.

Boden bak kjøkkenet er det kaldeste rommet i huset. Der er det omtrent 12-13 grader. Der kan jeg ha stående brus og annet som trenger litt nedkjøling.

I kjøleskapet er det 4 grader. Det holder melka deilig kald.

Det kaldeste stedet hos meg nå (som du spør om) er nedi fryseboksen. Med sine minus 18 grader holder den grandi'en godt nedfrosset til jeg kommer innom og snapper den med meg.

Så hos meg er det både varmt og kaldt ... akkurat nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...