Gå til innhold

Hvor kaldt er det hos deg akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Solsikke

11

• Ulv I Faarikaal

9

• tigertrollet

4

• amber sun

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg har ca. 24 grader i stua. Når jeg fyrer i peisen, tenker jeg det blir opp i mot 40 grader.

På soverommet er det en del kjøligere, kanskje 17-18 grader. Jeg får sove best i den temperaturen. Kanskje enda litt kaldere. På badet er det godt og varmt - godt hjulpet av varmekablene i gulvet. Det er godt å stå opp om morgenen og plante barbena på det gulvet.

Boden bak kjøkkenet er det kaldeste rommet i huset. Der er det omtrent 12-13 grader. Der kan jeg ha stående brus og annet som trenger litt nedkjøling.

I kjøleskapet er det 4 grader. Det holder melka deilig kald.

Det kaldeste stedet hos meg nå (som du spør om) er nedi fryseboksen. Med sine minus 18 grader holder den grandi'en godt nedfrosset til jeg kommer innom og snapper den med meg.

Så hos meg er det både varmt og kaldt ... akkurat nå.

Hehehe, jeg tenkte på akkurat det i natt. Og hadde faktisk skrevet ute i overskriften. Men så fant jeg ut at alle skjønte vel at det var ute jeg mente, så jeg laget en ny overskrift ;)

- 8 grader viser gradestokken, men effektivt er det nok nærmere - 25.

*brrr*

Vi bor jo på samme plass vi:)

Jeg var ute å bar inn ved nå og fant ut at det var jo varmt ute. Tenkte faktisk at nå må det vel være mildvær. Men graderstokken sier -6,5. Rart hva man blir vant med:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...