Gå til innhold

Hvor kaldt er det hos deg akkurat nå?

Anbefalte innlegg

-20, lengter sydover:-(

Klarer meg fint uten snø og kulde.

Flere som liker sommeren bedre enn vinteren, altså...

For min del kunne det helst vært sommer hele året :-) ...heldigvis pleier vi å dra til syden en gang i løpet av høsten/vinteren. Det varmer litt for resten av vinteren :)

Stemmer det at du bor et sted her på Romerike du også? (eller er jeg helt på villspor nå?)

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Solsikke

11

• Ulv I Faarikaal

9

• tigertrollet

4

• amber sun

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Vi bor jo på samme plass vi:)

Jeg var ute å bar inn ved nå og fant ut at det var jo varmt ute. Tenkte faktisk at nå må det vel være mildvær. Men graderstokken sier -6,5. Rart hva man blir vant med:)

Ja, det er helt klart mildere nå. En kollega som hadde tilbrakt jula i Sverige med sånn ca. - 30 grader, kom tilbake hit på nyåret og sa det føltes som rene sommeren her...

:-)

Flere som liker sommeren bedre enn vinteren, altså...

For min del kunne det helst vært sommer hele året :-) ...heldigvis pleier vi å dra til syden en gang i løpet av høsten/vinteren. Det varmer litt for resten av vinteren :)

Stemmer det at du bor et sted her på Romerike du også? (eller er jeg helt på villspor nå?)

Tar gjerne syden tre ganger i året også je da. Itte no Romerike her nei, kommer fra den siden flyplassen fortsatt burde ligge jeg:-)) *lol*

Annonse

Tar gjerne syden tre ganger i året også je da. Itte no Romerike her nei, kommer fra den siden flyplassen fortsatt burde ligge jeg:-)) *lol*

Okay, da bommet jeg litt der, ja.

Syns forresten det var bra flyplassen ble flyttet, jeg. Nå trenger vi bare kjøre 10min for å komme dit, før måtte vi jo _helt_ til Fornebu for å dra på ferie..._det_ var langt, det! ;-)

Spesielt når vi skal med tidligfly sydover, og skal reise med ei lita snuppe som ikke liker å kjøre langt med bil...da er det greit at flyplassen er like om hjørnet. :)

Okay, da bommet jeg litt der, ja.

Syns forresten det var bra flyplassen ble flyttet, jeg. Nå trenger vi bare kjøre 10min for å komme dit, før måtte vi jo _helt_ til Fornebu for å dra på ferie..._det_ var langt, det! ;-)

Spesielt når vi skal med tidligfly sydover, og skal reise med ei lita snuppe som ikke liker å kjøre langt med bil...da er det greit at flyplassen er like om hjørnet. :)

Ikke enig:-))) før var det vi som hadde 10 minutt. Eneste fornuftige sted hadde vært Hurum , da hadde all trafiken til flyplassen gått utenom Oslo, pga Oslofjordtunellen og at de fleste reisende kommer fra Østfold, Vestfold og Osloområdet sør for Gjelleråsen. Men slik er det når et parti skal skaffe arbeid til sine egne, og debatten er over for lengst. Godt å se at Torp tar over mye trafikk, hehe, for å erte litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...