Gjest Justini Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 på grunn av misforståelser, fikk jeg ikke lånet som jeg skulle før jul. Dette til tross for at jeg søkte i september! Jeg søkte om fullt lån og stipend og fikk søknaden innvilget. Nå er det forøvrig i boks og jeg får endelig mitt første utbetalte lån på 56 000 kr, nå i januar. Det jeg lurer på er om jeg da har fått alle de pengene jeg hadde krav på fra i fjor også, eller om dette bare gjelder lån for 2003? Hvor mye får en vanligvis utbetalt i januar i fullt lån og stipend? 0 Siter
tiliti Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Du får etterbetalt, ja. Er ikke noe rart at du ikke fikk dem før jul hvis du ikke søkte før i desember Søk før skolestart! Helst så lenge før som mulig. 0 Siter
Nikki Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Fullt stipend og lån for ett semester er 40 000,-. Dette er vanligvis delt opp, og første utbetaling er på 16000,-. Det ser altså ut til at du får etterbetalt alt for høsten + første utbetaling for våren i januar. Husk å spar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.