Gå til innhold

FU: jula.. er den borte hos der?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sssssnufssssss

Neida, her er det full jul fortsatt. Har nemlig fått større stue det siste året, så nå er ikke jula til overs hos oss :o).

Nå skal vi jobbe til uka, og så får vi bruke lørdagen på å kaste ut jula vel. Kjenner det på meg at dette året blir det trist å kaste den ut ...... merket det allerede igår til morgenen da det var siste sending av julemorgen ...... tenk, et helt år til neste gang ......

Gjest QuePasta

Tok det allerede sist mandag, jeg. Altså på lille nyttårsaften.

Det var _så_ herlig å få det rent og ryddig igjen! (støvsugde, vasket og hele pakka etterat all pynten var pakket bort...)

Så ordentlig pent ut igjen ;)

Æ'kke det litt trist? Kaste ut alt sammen etter en knapp uke - nesten ikke verdt bryet å pynte da.

Annonse

Æ'kke det litt trist? Kaste ut alt sammen etter en knapp uke - nesten ikke verdt bryet å pynte da.

Men pynten har jo stått hele desember, pynter 1.søndag i advent, jeg. Liker mye bedre å kose meg med pynten mens vi venter på jula og har julestemning, enn å la det stå lenge etter at selve julefeiringa er over. Det er bare juletreet som har stått en uke.

Når nyttårsaften kommer, begynner en ny epoke, og jula er definitivt over for min del. Da er det nyttårsfeiring og januardager som teller.

Gjest QuePasta

Men pynten har jo stått hele desember, pynter 1.søndag i advent, jeg. Liker mye bedre å kose meg med pynten mens vi venter på jula og har julestemning, enn å la det stå lenge etter at selve julefeiringa er over. Det er bare juletreet som har stått en uke.

Når nyttårsaften kommer, begynner en ny epoke, og jula er definitivt over for min del. Da er det nyttårsfeiring og januardager som teller.

Helt anneledes for meg, da. Før jul er det bare stress og mas, julestemningen kommer først med fridagene, og da er det godt å holde på den til litt uti januar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...