Gå til innhold

Bestille fra utlandet? Pris?

Anbefalte innlegg

Gjest musmusa
Skrevet

Jeg ser på en dansk side at jeg kan bestille en bok til 148 kr + 25 i porto og eks.gebyr.

Vil dette være den eksakte summen når jeg får den i postkassa hjemme?

Skrevet

Ja. (såsant kr.25 er nok til å dekke porto til Norge)

Skrevet

Skulle vel tro det, om prisen er oppgitt i norske kroner...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Bøker er toll- og momsfrie, så det går greit. Er det danske kroner, må du regne om kursen. Med den sterke krona blir det rimelig :-)

Gjest Surrealis
Skrevet

Bøker er toll- og momsfrie, så det går greit. Er det danske kroner, må du regne om kursen. Med den sterke krona blir det rimelig :-)

Ja, med den sterke norske krona vil musmusa i dag tjene omtrent et par-tre kroner omregnet til norsk valuta...:-))

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja, med den sterke norske krona vil musmusa i dag tjene omtrent et par-tre kroner omregnet til norsk valuta...:-))

Riktig. 4 kroner ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...