Gå til innhold

Jern og B12


Gjest søvnig

Anbefalte innlegg

Gjest søvnig

Jeg lurer på hva som er normal-verdier på Jern og B12.

Jeg har i 10 år slitt med spiserørssykdom med endel tilleggslidelser. Jeg har siden Jan-99 fått ukentlige B12 og jern-injeksjoner, men verdiene øker ikke. Jeg har jern på 3 og B12 på 100. Jeg er utrolig sliten og uopplagt. (Jeg benytter fast: Lanzo, Prepulsid, Marevan, Nobligan, Astma-og allergimedisiner)

Har du noe forslag til hva som kan gjøres? Hvor kan jeg evt. henvende meg, og hvor "farlig" kan dette evt. være?

Mvh

"29 år og veldig sliten"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -søvnig. Du ligger nok noe lavt i jern,og hvis dette ikke endrer seg tross bruk av jernsprøyter,synes jeg du skal drøfte dette med legen som kjenner svar på andre prøver du har tatt.Lave jernlagre vil ofte føre til tretthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...