Gå til innhold

Nytt forum: Talefeil og overvekt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mislykket (og stam tjukkas)

Hei,

Et godt initiativ. Men hva forventer du av et slikt forum?

Med vennlig hilsen,

Gode venn!

Jeg forventer meg vel egentlig bare at vi som f.eks. signaturen "Ulv I Faarikaal" gjør narr av, skal kunne ha et lite fristed. Et forum hvor vi kan konsolidere våre krefter.

Av naturlige årsaker er det ikke vi som snakker høyest! Og ikke all verdens tics, grimaser eller andre spasmer kan få politikere til å ta mer hensyn til oss.

Jeg tror vi trenger en taper-forening som ivaretar våre interesser.

Hva forventer du deg?

Vennlig hilsen

Ha-vanskelig

Gode venn!

Jeg forventer meg vel egentlig bare at vi som f.eks. signaturen "Ulv I Faarikaal" gjør narr av, skal kunne ha et lite fristed. Et forum hvor vi kan konsolidere våre krefter.

Av naturlige årsaker er det ikke vi som snakker høyest! Og ikke all verdens tics, grimaser eller andre spasmer kan få politikere til å ta mer hensyn til oss.

Jeg tror vi trenger en taper-forening som ivaretar våre interesser.

Hva forventer du deg?

Vennlig hilsen

Hei,

Jeg forventer meg intet. Det jeg ev hadde håpet på var en større aksept for de problemene blokkering av talestrømmen medfører...både psykologisk (eg.depresjoner) og fysiologisk (eg.overvekt).

Med vennlig hilsen,

Annonse

Gjest mislykket

Hei,

Jeg forventer meg intet. Det jeg ev hadde håpet på var en større aksept for de problemene blokkering av talestrømmen medfører...både psykologisk (eg.depresjoner) og fysiologisk (eg.overvekt).

Med vennlig hilsen,

Gode venn!

Det holder jeg med deg i. Det er sannlig tungt å bli plaget, mobbet og utstøtt hver dag -- også fordi en er stam.

Obstruksjon i talestrømmen er ingen spøk!

Vennlig hilsen

Annonse

Jeg har både hjernefeil, hjertefeil, talefeil og dobbeltsyn. I tillegg er jeg låghalt og blond og har urinlekkasje i fontenevariant.

Jeg hilser det nye forumet velkommen og regner med at du stiller som fagperson. Eventuelt kunne du og Ha-vanskelig dele døgnet mellom dere, kanskje? Eller blir det vanskelig for Ha-vanskelig?

Gjest mislykket

Mange. Når de ikke får ut det de vil, må de kompensere med å putte mye inn (mat). Ergo er det en helt logisk kombinasjon.

Gode venn!

Kanskje det er noe i det. Når man ikke får noe ut av munnen, kan man kanskje ta tilsvarende mye inn i den.

Vennlig hilsen

Gjest mislykket

Kanskje det hadde vært mer bruk for et forum for misslykket lobotomerte med personlighetsspaltning ?

Gode venn!

Jeg skjønner at du, med din forhistorie, fremmer dette forslaget, og jeg håper du får deg dette forumet ditt. Så har du og dine ev. likesinnede et forum, dere også.

Lykke til!

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...