Gå til innhold

Nytt forum: Talefeil og overvekt

Anbefalte innlegg

Gode venn!

Jeg skjønner at du, med din forhistorie, fremmer dette forslaget, og jeg håper du får deg dette forumet ditt. Så har du og dine ev. likesinnede et forum, dere også.

Lykke til!

Vennlig hilsen

Vel, hyggelig at du anser meg som en god venn, men foreløpig har jeg ikke sett noe hos deg som får meg til å ønske å omtale deg på samme måten.

Og dersom du ikke klarte å tyde hvem jeg mente hørte til dette forumet, bør du vurdere å skrive i litt enklere former til andre du ønsker å fornærme, for det virker som du mener de fleste her er mindre inteligente enn det du er og jeg tror jeg skrev såpass klart at de ikke har tatt feil, slik som deg.

Fortsetter under...

Gjest mislykket

Vel, hyggelig at du anser meg som en god venn, men foreløpig har jeg ikke sett noe hos deg som får meg til å ønske å omtale deg på samme måten.

Og dersom du ikke klarte å tyde hvem jeg mente hørte til dette forumet, bør du vurdere å skrive i litt enklere former til andre du ønsker å fornærme, for det virker som du mener de fleste her er mindre inteligente enn det du er og jeg tror jeg skrev såpass klart at de ikke har tatt feil, slik som deg.

Gode venn!

Det ante meg vel at du tenkte på Mr. "Faarikaal", men det synes jeg var ufint av deg.

Synes du skal snakke for deg selv.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...