Zakk Wylde Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Gode venn! Jeg skjønner at du, med din forhistorie, fremmer dette forslaget, og jeg håper du får deg dette forumet ditt. Så har du og dine ev. likesinnede et forum, dere også. Lykke til! Vennlig hilsen Vel, hyggelig at du anser meg som en god venn, men foreløpig har jeg ikke sett noe hos deg som får meg til å ønske å omtale deg på samme måten. Og dersom du ikke klarte å tyde hvem jeg mente hørte til dette forumet, bør du vurdere å skrive i litt enklere former til andre du ønsker å fornærme, for det virker som du mener de fleste her er mindre inteligente enn det du er og jeg tror jeg skrev såpass klart at de ikke har tatt feil, slik som deg. 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Vel, hyggelig at du anser meg som en god venn, men foreløpig har jeg ikke sett noe hos deg som får meg til å ønske å omtale deg på samme måten. Og dersom du ikke klarte å tyde hvem jeg mente hørte til dette forumet, bør du vurdere å skrive i litt enklere former til andre du ønsker å fornærme, for det virker som du mener de fleste her er mindre inteligente enn det du er og jeg tror jeg skrev såpass klart at de ikke har tatt feil, slik som deg. Gode venn! Det ante meg vel at du tenkte på Mr. "Faarikaal", men det synes jeg var ufint av deg. Synes du skal snakke for deg selv. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.