Synch Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Hvis du kan hjelpe meg, send en mail til [email protected]. Eller legg igjen din mail-adr. Så sender jeg deg en mail... Takk. 0 Siter
Synch Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 Hva slags logo? Logo til en virksomhet. 0 Siter
Femma Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Logo til en virksomhet. Å, da melder pass...sorry.. 0 Siter
Gjest en logoekspert Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Jeg er virkelig flink til slikt, har fått enormt skryt for alle logoer jeg har laga til diverse websider (rundt 10 stykker). Det er bare to problem: Jeg er svimlende dyr fordi jeg har innsett at jeg har potensiale til å tjene stinnt på dette. Det andre problemet er at jeg er svært kresen med hvem jeg jobber for. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Jeg er virkelig flink til slikt, har fått enormt skryt for alle logoer jeg har laga til diverse websider (rundt 10 stykker). Det er bare to problem: Jeg er svimlende dyr fordi jeg har innsett at jeg har potensiale til å tjene stinnt på dette. Det andre problemet er at jeg er svært kresen med hvem jeg jobber for. Det vil si at du tar hva som helst og jobber for peanøtter ? 0 Siter
Gjest en logoekspert Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Det vil si at du tar hva som helst og jobber for peanøtter ? Tror nok du må lese innlegget mitt en gang til, stakkars deg. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Tror nok du må lese innlegget mitt en gang til, stakkars deg. Jeg kjenner bransjen siden jeg er i den selv. Måtte bare kverlulere. Ha en god dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.