Gå til innhold

Et mannfolk fra helvete!!

Anbefalte innlegg

Han har noen fryktelige uvaner han mannen min også. Når han kommer sent hjem, så spør han alltid om jeg har spist. Svarer jeg nei, spør han straks om han skal lage noe middag til meg.

Hva ER dette? En familie eller en faens servicebedrift?

Idioten!

Alt vi skal finne oss i molli.

*stønn*

Fortsetter under...

Han har noen fryktelige uvaner han mannen min også. Når han kommer sent hjem, så spør han alltid om jeg har spist. Svarer jeg nei, spør han straks om han skal lage noe middag til meg.

Hva ER dette? En familie eller en faens servicebedrift?

Idioten!

Jeg er rystet.

Min mann er heldigvis ikke slik.

;-)

Annonse

Ærlig talt! Er dette et tulleinnlegg?

"Nå er jeg skikkelig forbannet. Her har sambis lovet å bli på jobben i hele kveld, også kommer han hjem klokken ti - jeg understreker - klokken 10!!!"

Å være på jobb helt til kl 10 er ganske lenge, og spør du meg er det hele kvelden.

"Dette føyer seg inn i rekken av saker hvor han har bevist at han ikke er til å stole på. Her i forrige uke f.eks sa han at det ville ta ca. 7 timer å reparere bilen, men den upålitelige drittsekken ble ferdig etter KUN fire. "

Ikke til å stole på? Han kommer jo ikke akkurat for sent... trodde kanskje du ble glad hvis han kom hjem til deg tidligere?

"Hver ganger jeg smører brød til han så sier han at han bare skal ha to skiver, men alltid så henter han seg en til. "

Gidder ikke engang kommentere denne. Smør 3 skiver til ham da vel..

"En annen ting med dette samlivet som irriterer meg no så grenseløst er når han leser. Han blar så fort!! Dette kan sikkert synes som en bagatell for dere, men det forstyrrer meg!!"

Bagatell! Du kan jo ikke vente å få en perfekt som lever 110% opp til sånn du vi ha ham vel...

Ærlig talt! Er dette et tulleinnlegg?

"Nå er jeg skikkelig forbannet. Her har sambis lovet å bli på jobben i hele kveld, også kommer han hjem klokken ti - jeg understreker - klokken 10!!!"

Å være på jobb helt til kl 10 er ganske lenge, og spør du meg er det hele kvelden.

"Dette føyer seg inn i rekken av saker hvor han har bevist at han ikke er til å stole på. Her i forrige uke f.eks sa han at det ville ta ca. 7 timer å reparere bilen, men den upålitelige drittsekken ble ferdig etter KUN fire. "

Ikke til å stole på? Han kommer jo ikke akkurat for sent... trodde kanskje du ble glad hvis han kom hjem til deg tidligere?

"Hver ganger jeg smører brød til han så sier han at han bare skal ha to skiver, men alltid så henter han seg en til. "

Gidder ikke engang kommentere denne. Smør 3 skiver til ham da vel..

"En annen ting med dette samlivet som irriterer meg no så grenseløst er når han leser. Han blar så fort!! Dette kan sikkert synes som en bagatell for dere, men det forstyrrer meg!!"

Bagatell! Du kan jo ikke vente å få en perfekt som lever 110% opp til sånn du vi ha ham vel...

"Å være på jobb helt til kl 10 er ganske lenge, og spør du meg er det hele kvelden."

Jo, men en avtale er en avtale. Hvis han sier han skal være borte hele kvelden, så viser det manglende respekt å komme dinglende hjem før tiden.

"Ikke til å stole på? Han kommer jo ikke akkurat for sent... trodde kanskje du ble glad hvis han kom hjem til deg tidligere?"

Nei, det tviler jeg på. Han gjorde det nok bare for å irritere meg. Bilen har forresten stoppet igjen ... Huff. han er så udugelig.

"Gidder ikke engang kommentere denne. Smør 3 skiver til ham da vel.."

Da spiser han sikkert bare 2, kjenner jeg han rett.

"Bagatell! Du kan jo ikke vente å få en perfekt som lever 110% opp til sånn du vi ha ham vel..."

Nei, men nå snakker vi bare om at han skal slutte å bla!! Hvis han skulle leve opp til mitt ideal, så måtte han også slutte å plystre på do, han måtte slutte å klø seg om kvelden når vi går til sengs - og sist men ikke minst: HAN MÅ SLUTTE Å VÆRE SÅ INMARI GLAD HELE TIDEN!!

Nei, her synes jeg ikke jeg forlanger for mye.

"Å være på jobb helt til kl 10 er ganske lenge, og spør du meg er det hele kvelden."

Jo, men en avtale er en avtale. Hvis han sier han skal være borte hele kvelden, så viser det manglende respekt å komme dinglende hjem før tiden.

"Ikke til å stole på? Han kommer jo ikke akkurat for sent... trodde kanskje du ble glad hvis han kom hjem til deg tidligere?"

Nei, det tviler jeg på. Han gjorde det nok bare for å irritere meg. Bilen har forresten stoppet igjen ... Huff. han er så udugelig.

"Gidder ikke engang kommentere denne. Smør 3 skiver til ham da vel.."

Da spiser han sikkert bare 2, kjenner jeg han rett.

"Bagatell! Du kan jo ikke vente å få en perfekt som lever 110% opp til sånn du vi ha ham vel..."

Nei, men nå snakker vi bare om at han skal slutte å bla!! Hvis han skulle leve opp til mitt ideal, så måtte han også slutte å plystre på do, han måtte slutte å klø seg om kvelden når vi går til sengs - og sist men ikke minst: HAN MÅ SLUTTE Å VÆRE SÅ INMARI GLAD HELE TIDEN!!

Nei, her synes jeg ikke jeg forlanger for mye.

Nei, det synes ikke jeg du gjør heller..... heldigvis er jeg så heldig at jeg har en 110% perfekt kjæreste.

ET Godt nytt år, får vi håpe på:-)

Hva skulle du klaga på om han ikke oppførte seg slik, hadde blitt kjedelig?

Du får strekke på beina borte på Pubben:-))

Kjenner igjen noe av sytinga....*lol*

Godt nytt år til deg også.

Ja, nei - jeg får bare gå på pubben når ting blir for tøft. Det er kanskje det eneste fornuftige å gjøre ;)

Gjest Surrealis

Det har du så rett i, så rett i. Jeg får vel bare krype til korset og innrømme at det er plystringen som gir meg spasmer - plystringen når han sitter på do. Skal innrømme at det var litt vanskelig for meg å innrømme, men nå har jeg brukt hele helgen på å spørre meg selv hele helgen: hvilken normal mann sitter og plystrer når han driter??

Jeg har ringt rundt til alle mine venner og de har bekreftet at jeg har all grunn til å være opprørt. Dette er ikke normalt.

He he he, ... og så må jeg spørre: Er du sikker på at han plystrer med munnen?

ha ha :-)))

Annonse

Ja, det har jeg allerede konstatert. Nå trenger jeg noen gode råd - du har vel noen du kan hoste opp?

Jeg er sikker på at det er mange kvinner som har det som meg. Vi blir ikke respektert ass.

Sorry - ingen gode råd. Det er det som er med manfolk: "You can't live with them and you can't shoot them"....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...