andor Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Eg har tinga ei utkøyring av ein kommunematrikkel frå kartverket. Dei seier at faenskapen berre kan genererast som papirutskrift, eller alternativt som pdf.-fil. Kvifor i helvete kan dei ikkje konvertere heile smelta til ei word- eller excel-fil ? Alt saman ligg jo inne i ein diger database frå før ! Omfanget er stort - ca 1000 sider papirutskrift, og vitsen med å få faenskapet som datafil er sjølvsagt ågjera det søkbart. Det er pdf-filer, såvidt eg kan skjønne, ikkje. Finst det konverteringsmulghetar via tredjeprogram ? 0 Siter
Vincent Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Hvorfor skal du ha 50 MB i Word (.doc) når du kan få 0.5 MB i .pdf? Last ned Acrobat Reader gratis fra adobe.no - og vær lykkelig over pdf. 0 Siter
Bassisten Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Du kan lagre mange pdf-dokument som wordfiler - direkte frå Acrobat Reader - evt. importere pdf-dokument i word. Du kan imidlertid også søke i pdf-dokument. 0 Siter
andor Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Skrevet 11. januar 2003 Takk for svara. Dei viser vel kor lite peiling eg har på slikt, men gjev samtidig gode voner for at eg skal kunna ha gode nytte av det stoffet eg har tinga. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.