Pappa Bjørn Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Kona mi jobber på SATS slik at jeg får billig trening, pluss at legen min har bedt meg om eller snarer beordret meg å gjøre noe med kroppen min om jeg skal ha noen som helst sjanse til å bli 40. Jeg som ikke hadde tenkt å trene før treningssenteret fikk skjenkebevilgning og tredemøller av marsipan. 0 Siter
Tornerose Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Jeg trener aldri, så da er du flinkere enn meg, hvis det å trene betyr at man er flink da. 0 Siter
punkyB Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Så fint at du spurte om dette akkurat idag ! I dag trente jeg spinning kl. 7. Denne uken har jeg trent mer (2 ganger) enn jeg gjorde tilsammen i forrige kvartal. 2-3 ganger i uken vil jeg vel si er normal trening - men de fleste trener jo ikke i det hele tatt. 3 timer i uka synes jeg du skal være fornøyd med. Det som er viktig er vel at en holder seg litt i bevegelse - går trapper - går turer - ski o.l. 0 Siter
ArneAnd Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Trener på Sats 4-5 ganger i uka, i tillegg til litt fotball, squash og innebandy en gang i blant. 0 Siter
Gjest mrsx Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Jeg er litt overvektig, men har funnet ut at helsa er viktigere, og livskvaliteten. SATS er ikke livskvalitet! Livskvalitet er å sykle foran TV'en, mens jeg ser på et tåpelig program en halv time fire dager hver uke. Går faktisk ned noen kilo også! Så er det en times skitur to ganger i uka ,nå som det virkelig er deilig vinter. Ja, og venninnetrimmen på mandager. Den er billig, avslappet, full av latter og foregår på grendehuset. Kjære deg, ikke vær lei deg! Ikke sammenlign deg med stresserne på SATS. Finn din egen måte! 0 Siter
Nemesis Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Sykler dit jeg skal uansett vær og føreforhold, trener vekter og roing 2-3 ganger i uken, ca 1,5-2 t hver gang. For å holde en ok fasong på kroppen (dessuten kommer jeg kjappere frem med sykkel enn kollektivtrafikk, rush og bytting tatt i betraktning), og det er utrolig mye mer behagelig å være i god form enn å være utrent! 0 Siter
naiv Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Jeg bruker bein-, arm- og magemuskler der det er naturlig for meg. 0 Siter
Mamta Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Ja, jeg trener ca. 1 -2 timer i uka på treningsgruppe hos fysioterapeut. Ellers går, sparker og sykler jeg på tur med ungene ganske mye, så sant været tillater det. Hun venninna di kan umulig være normal, ihvertfall kan hun da ikke ha familie når hun trener så mye... 0 Siter
svinssvans Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 jeg trener på helsestudio 2-3 ganger i uka, og synes jeg er flink. det må være noe hysterisk galt med venninna di, med mindre hun jobber på et helsestudio... har hun jobb i det hele tatt foresten?hvis jeg ikke hadde trengt å gå på jobb hver dag hadde jeg nok trent mer, men 14 timer høres sykt ut uanz!!!! 0 Siter
svinssvans Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 jeg trener på helsestudio 2-3 ganger i uka, og synes jeg er flink. det må være noe hysterisk galt med venninna di, med mindre hun jobber på et helsestudio... har hun jobb i det hele tatt foresten?hvis jeg ikke hadde trengt å gå på jobb hver dag hadde jeg nok trent mer, men 14 timer høres sykt ut uanz!!!! svarer meg selv - ja, hun har jobb, for hun er kollegaen til "ble lei meg nå"... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Jeg begynner forhåpentligvis å trene igjen om et par uker, etter halvannet år med mer eller mindre fri fra treninga. Det skal bli godt, og jeg gleder meg til å forme cella litt igjen! 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Jeg har akkurat blitt medlem i SATS, så nå skal jeg trene! 0 Siter
Gjest anna banana@ Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Har sex 10-15timer i uka. Det er da noe det vel? Men så er det jobben min også da.... To fluer i en smekk ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.