Gå til innhold

Berit Riise-saken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

4

• Lottemor1365380387

4

• Pappa Bjørn

3

• nanna

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest selv kvinne

Riksklysa & co er sikkert mannfolk, dere støtter selvfølgelig Normark(dårlig gjort!).

Jeg tror de fleste kvinner støtter Riise, og kan sette seg litt inn i den situasjonen som det er og bli trakkasert på denne måten.Han og andre slike drittsekker kan faen meg ikke gjøre/si hva de vil med/til kvinner.

Skulle ønske Riise hadde guts nok til og følge denne saken ut døra, og at all dritten om Normark kom fram i media.

Jeg står på mitt, han er en kvalmsekk når han driver på slik.Jeg håper Riise fortsetter og si ifra!

Syns dama har oppført seg pinlig, og nei, selv om jeg er kvinne støtter jeg henne ikke.

Litt å tygge på:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9026216

Syns nesten det er synd at Aalesund ikke ville prøve saka. Dama har driti seg ut, og det er tydeligvis injurierende det ho har sagt på TV enten det er sant eller ikke.

Lottemor1365380387

Makan til argumenter!

Det vi ser her er en mor som ødelegger sin sønns framtid, og (noe som for øvrig er av langt mindre interesse) sin egen framtid i den bransjen hun "brukte" sønnen sin for å komme inn i.

Når det kommer til denne Berit Riise saken SDD,så må jeg si du er faenma dum.

I et annet innlegg om dama skriver du at dama bør få et nakkeskudd og akller henne for ei fitte.

Fy faen du imponerer med din tankegang,,,,not!!!!!

Hun er en dame med bein i nesa og har klart å få sine sønner der de er i dag.

Aalesund ser sitt snitt i å melke kua slik de gjorde med storebror og som mor da så hadde jeg faenma tillta selv!!!!

Det er klart det at hennes oppførsel på tabloid er sikkert noe hun angrer for nå,,men hun ble faenma provosert til de grader også så derfor ble alt spydd ut på den måten.

Nei man skal vell ikke være en pen dame med ben i nesa i den bransjen,da kan man jo risikere å få nakkeskudd og bli kalt for ei fitta av slike arragante holligans som deg,,dust!

Gjest ikke undertegnet

ikke undertegnet= En kamuflert Normark tipper jeg,og altså _ikke kvinne_!

Nei, faktisk så er jeg kvinne.

Det er ikke alle kvinner som roper om sex-trakassering så fort noen menn kikker litt langt på deg eller kommer med en på-kanten-kommentar.

Litt må en tåle.

Du skulle høre de kommentarene vi kvinner kan komme med når vi er i flertall og det skulle forville seg et stakkars hankjønn inn i flokken. Det er ikke noe for sarte mannesjeler det heller.

Vi kvinner kan være like rå vi, hvis vi er i humør til det.

Det er bare det at noen kvinner mener at menn skal skjønne når de er i humør eller ikke...

Ellers så mener jeg at både menn og kvinner kan ta mer gjensidig hensyn til hverandre.

Jeg kjenner problemstillingen fra alle felter i livet hvor kjønna møtes. Ikke minst her i heimen.

Annonse

Når det kommer til denne Berit Riise saken SDD,så må jeg si du er faenma dum.

I et annet innlegg om dama skriver du at dama bør få et nakkeskudd og akller henne for ei fitte.

Fy faen du imponerer med din tankegang,,,,not!!!!!

Hun er en dame med bein i nesa og har klart å få sine sønner der de er i dag.

Aalesund ser sitt snitt i å melke kua slik de gjorde med storebror og som mor da så hadde jeg faenma tillta selv!!!!

Det er klart det at hennes oppførsel på tabloid er sikkert noe hun angrer for nå,,men hun ble faenma provosert til de grader også så derfor ble alt spydd ut på den måten.

Nei man skal vell ikke være en pen dame med ben i nesa i den bransjen,da kan man jo risikere å få nakkeskudd og bli kalt for ei fitta av slike arragante holligans som deg,,dust!

"Nei man skal vell ikke være en pen dame med ben i nesa i den bransjen,da kan man jo risikere å få nakkeskudd og bli kalt for ei fitta av slike arragante holligans som deg,,dust!"

Pen my ass!

Hun har fått sønnene ditt de er i dag, ja. Hun er selvsagt skyld i Liverpoolsuksessen til elstemann.

Hehe, og det morsomme er at DU kaller MEG for dum! :)

Lottemor1365380387

"Nei man skal vell ikke være en pen dame med ben i nesa i den bransjen,da kan man jo risikere å få nakkeskudd og bli kalt for ei fitta av slike arragante holligans som deg,,dust!"

Pen my ass!

Hun har fått sønnene ditt de er i dag, ja. Hun er selvsagt skyld i Liverpoolsuksessen til elstemann.

Jaja det er deg i et nøtteskal.

Skulle ikke undre meg at du er blond!!!!

Jeg er gla for at noen som deg minner meg på at janteloven fremdeles lever i beste velgående.

Døm i det minste dama for sine handlinger og ikke sitt utseende.

Ja hun er grunnen til at gutta har kommet så langt som de har.

Missunnelig?Hun har jo alle gutters drømmejobb.

Gjest ikke undertegnet

Pen my ass!

Du lovet å holde deg vekk du!!!

Jaja det er deg i et nøtteskal.

Skulle ikke undre meg at du er blond!!!!

Jeg er gla for at noen som deg minner meg på at janteloven fremdeles lever i beste velgående.

Døm i det minste dama for sine handlinger og ikke sitt utseende.

Ja hun er grunnen til at gutta har kommet så langt som de har.

Missunnelig?Hun har jo alle gutters drømmejobb.

"Døm i det minste dama for sine handlinger og ikke sitt utseende."

Det er du som drar inn utseende her. Først sier du at jeg mener hun er pen, så klager du over at jeg overhodet ikke finner henne pen...

Leser du i det hele tatt det du skriver, eller er IQen på et nivå som gjør det umulig å forstå noe som helst?

"Ja hun er grunnen til at gutta har kommet så langt som de har."

Jeg ser dine fotballkunnskaper er på topp!

Makan til idioti.

"Missunnelig?Hun har jo alle gutters drømmejobb."

Det har hun, en jobb hun fikk pga sin kjendissønn. Hun har ingenting å være stolt over, og det er jo ikke akkurat sånn at hun har veldig mye å gjøre i jobben sin. Folk skyr henne, og vil sky henne enda mer nå.

Men nok om det. Jeg gidder ikke å diskutere med deg lenger. Du virker trossalt så dum at du godt kunne vært Berit Riise selv...

Lottemor1365380387

Det er du som drar inn utseende her. Først sier du at jeg mener hun er pen, så klager du over at jeg overhodet ikke finner henne pen...

Leser du i det hele tatt det du skriver, eller er IQen på et nivå som gjør det umulig å forstå noe som helst?

Makan til idioti.

Det har hun, en jobb hun fikk pga sin kjendissønn. Hun har ingenting å være stolt over, og det er jo ikke akkurat sånn at hun har veldig mye å gjøre i jobben sin. Folk skyr henne, og vil sky henne enda mer nå.

Men nok om det. Jeg gidder ikke å diskutere med deg lenger. Du virker trossalt så dum at du godt kunne vært Berit Riise selv...

Hahaha,,du var da enkel å få satt helt ut på jordet.

Les svara mine igjen du, så kan du svare når du skjønner hva jeg skriver!!!!!

Annonse

Gjest rødstrømpe for en dag

Nei, faktisk så er jeg kvinne.

Det er ikke alle kvinner som roper om sex-trakassering så fort noen menn kikker litt langt på deg eller kommer med en på-kanten-kommentar.

Litt må en tåle.

Du skulle høre de kommentarene vi kvinner kan komme med når vi er i flertall og det skulle forville seg et stakkars hankjønn inn i flokken. Det er ikke noe for sarte mannesjeler det heller.

Vi kvinner kan være like rå vi, hvis vi er i humør til det.

Det er bare det at noen kvinner mener at menn skal skjønne når de er i humør eller ikke...

Ellers så mener jeg at både menn og kvinner kan ta mer gjensidig hensyn til hverandre.

Jeg kjenner problemstillingen fra alle felter i livet hvor kjønna møtes. Ikke minst her i heimen.

Nei, vi må ikke tåle alt av guttas hersketeknikk... slik som "det er sikkert bare pms", altså kvinner som blir sinte er unormale og lider av pms.

"Har du mensen nå igjen" - igjen en bortforklaring av at kvinner også kan bli sint og si ifra

"Det hun trenger er et realt knull", dette blir spesielt sagt i forhold til kvinner som omtales som rødstrømper. De skal altså knulle oss myke og feminine.

Hersketeknikk tvers igjennom og det verste er at kvinner også har begynt å bruke det i sin omtale av andre kvinner.

Hvorvidt Riise snakker sant eller ikke vet jeg ikke, men om det er løgn eller sannheter hun kommer med skyldes det helt sikkert hverken pms, mensen eller for lite sex!

Hva skyldes det f.eks. at Tande P har sparket alle sine ansatte, har HAN fått for lite sex eller kluss med hormonene sine?

Gjest ikke undertegnet

Makan til idioti.

Du er usaklig. Kutt personangrepa dine. Kan du ikke diskutere uten å slenge dritt og sårende karekteristikker om folk du eller?

Gjest ikke undertegnet

Nei, vi må ikke tåle alt av guttas hersketeknikk... slik som "det er sikkert bare pms", altså kvinner som blir sinte er unormale og lider av pms.

"Har du mensen nå igjen" - igjen en bortforklaring av at kvinner også kan bli sint og si ifra

"Det hun trenger er et realt knull", dette blir spesielt sagt i forhold til kvinner som omtales som rødstrømper. De skal altså knulle oss myke og feminine.

Hersketeknikk tvers igjennom og det verste er at kvinner også har begynt å bruke det i sin omtale av andre kvinner.

Hvorvidt Riise snakker sant eller ikke vet jeg ikke, men om det er løgn eller sannheter hun kommer med skyldes det helt sikkert hverken pms, mensen eller for lite sex!

Hva skyldes det f.eks. at Tande P har sparket alle sine ansatte, har HAN fått for lite sex eller kluss med hormonene sine?

Når en mann er utilbørlig irritert så sier jeg og venninnene gjerne 'han har sikkert krangla med kjerringa' - 'det er sikkert lenge siden han har fått sex' og lignende.

Det er vel ikke så mye bedre det? Har en ikke mer å være såret for så er det ikke farlig.

Og til det med å PMS eller ikke, så er både min og mange andres erfaring at vi kvinner blir irriterte før mensen. Når det skjer en gang i måneden, så er det jo naturlig å lure på om det er det hvis dama er irritert ikke sant?

Hvis mann din er dritsur når han kommer fra kamp med favorittlaget i fotball, så lurer jo du på om laget tapte ikke sant. Det er jo normal tankegang.

Eller kommer gubben hjem til middag og er dritsur, så tenker jeg og mange med meg at det sikkert har skjedd noe på jobben.

Lottemor1365380387

Applaus applaus :)

Godt skrevet!!

Gjest QuePasta

Det du nevner her er tross alt noe helt annet enn direkte injurier ala det fru Riise presterte på TV her om dagen.

Gjest mislykket

Jeg er selv kvinne. Har jobbet mange år tidligere i mannsdominert yrke. Menn er menn og kvinner er kvinner. Vi er forskjellige. Jeg fikk fordeler fordi jeg var kvinne og jeg måtte selvfølgelig tåle endel 'erting'. Seksuell undertone var det rett som det var. Slik er livet. Jeg gjorde ikke noe nummer av det og det roet seg betraktelig. Av og til gav jeg et saftig svar. Tror de ble litt sjokkerte.

Pointet med dette er:

Skal en bevege seg inn på det annets kjønns enemerket, så må en vite hva en gjør! Har en ikkepsyke til å takle det og intelligens til å skjønne hvorfor det er som det er, så burde en finne en jobb med mer blandet kjønnssammensetning.

Dama har driti seg ut!

Tenk hvor flaue de stakkars guttene hennes er. Det er mye fleip blant fotballgutta også. Kan jo bare tenke seg hvilke vitser fotballkollegene får ut av dette...

Noen burde sende dama til en psykolog. Hun har klare tegn på personlighetsforstyrrelse. I det minste er hun ganske ubalansert. Kanskje hun ikke greier se ting fra andres side?

Dårlig dømmekraft har hun i allefall!

Og det var dårlig gjort mot programlederen å gjøre slikt. Temaer er avtalt på forhånd.

Sannsynligvis har hun ødelagt både gutten(es) og sin egen karriere.

Gode venn!

Kan det ikke tenkes at det er selve miljøet det er noe galt ved?

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...