Gå til innhold

innleggelse

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg er en 17 år gammel jente som muligens skal bli innlagt på sykehuset pga bulimi. Kaster opp masse, ca 4-6 ganger daglig, spiser enormt mengder mat, har BMi på 17 så er ikke sånn mega undervektig, og blodprøvene mine er helt ok. men psykisk er jeg utslitt av all denne spyinga som opptar så mye av livet mitt..klarer å fungere normalt, har toppkarakterer på skolen, men alt er bare en fasade/skuespill fra min side, og jeg er innerst inne utkjørt og er ofte lei meg/gråter uten at noen ser det..psykologen min vet ikke engang at jeg gråter endel. Har mye sinne inne i meg, spess hvis foreldrene mine kontrollerer meg etter et måltid..blir så urolog, stressa og ikke minst ekstremt redd for å bli feit..

hvordan er det å innlegges på sykehuset? i og med at jeg ikke er noe særlig undervektig, må jeg gå opp i vekt da? er veldig redd for det, for vil ikke legge på meg, vil egentlig bli tynnere...

noen som har noen erfaringer?

hvor lenge er man eventuelt på sykehuset, og hvor god oppfølging får man?

hilsen en som vil bli frisk, men som trenger 24 timers tilsyn:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88892-innleggelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kath1365380348

Hvor finnes det sliek institusjoner? For bulimi mener jeg? Og vet du hva kriteriene er for å bli lagt inn der er? Har en 18 år gammel søster som sliter med det samme. men hun klarer knapt å gå på skolen.

Dy får nå ha lykke til!

Heia vennen (forsto hvem du var ser du;))!

Ville bare ønske deg kjempe masse lykke til! Håper det blir bedre for deg snart!

Sender også over noen styrke klemmer... Skulle gjerne vært der å passet på deg 24 timer i døgnet;)

*masse klemmer*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88892-innleggelse/#findComment-488046
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...