Gå til innhold

Meditasjon / Healing

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ha-vanskelig

14

• Ulv I Faarikaal

12

• Spenning

7

• Zakk Wylde

7

Mest aktive i denne tråden

Der ser du :-)

Mekanismene er ikke alltid direkte viljestyrt, men reguleres mest automatisk av nervesystemet. Ikke alltid det passer å bli knallrød i trynet men....

:-)

Nei Sannt det.

Når dama plasserer hånda på hode mitt, så blir det varmt også, og det syntes ganske kjapt . Men det er kanskje 2 forskjellige hoder vi snakker om her ? ;-)

Ulv I Faarikaal

Hei,

Dette ligger langt over min fatteevne. Jeg tror du med din realvitenskap er en stor styrke for DOL, og en utømmelig kunnskapskilde for oss blinde og søkende.

Hva hadde DOL vært uten fårikål?

Bravo og lykke til!

Si quid novisti rectius istis candidus imperti

Med vennlig hilsen,

Morsommen.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hei,

Dette ligger langt over min fatteevne. Jeg tror du med din realvitenskap er en stor styrke for DOL, og en utømmelig kunnskapskilde for oss blinde og søkende.

Hva hadde DOL vært uten fårikål?

Bravo og lykke til!

Si quid novisti rectius istis candidus imperti

Med vennlig hilsen,

Vedr latinen:

Horat's Epistler

Så dere tror ikke det er mer mellom himmel og jord enn det dere kan forstå? "jajajaaaj"

da skal ikke jeg fortelle mere.

God natt, tror jeg

Hei,

Det er mulig det er mer mellom himmel og jord. Mange tror jo på Gud...det er ikke spesielt mer rasjonelt enn å tro på en vandrende lysfontene. Men det er vanskelig å være bastant. Vanskelig å begrunne påstander innenfor dette feltet...tror jeg!

Med vennlig hilsen,

Annonse

Jeg har ingen fast tro, tror det jeg vil, så du kan spare deg slike bemerkninger.... virus forsøker så mange å trenge seg inn på maskinen med.

Virus, Noe jeg har gått glipp av ?

Beklager forresten, om jeg har hvert med og dratt tråden din litt ut av emne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...