Gå til innhold

Skrekkøgle trenger ny hårfrisyre

Anbefalte innlegg

Håret mitt trenger desperat en klipp. Lange, tørre tjafser.

Jeg ser ut som en skrekkøgle om morran. Da jeg sto opp i dag, så det ut som en såte høy en virveltornado hadde sust igjennom. Godt jeg ikke er hårsår, for jeg måtte virkelig bruke makt og slite hårbørsten gjennom hårknutene.

Jeg har lyst på fornyelse. Jeg pleier å farge håret i en mørk varmbrun nyanse, med enten noen få utvalgte, gyldne striper eller knallrøde.

Men klippen! Der trenger jeg tips og idèer. Knallkort hår er ikke meg, kler det heller ikke.

Har du noen linker på nett der jeg kan surfe igjennom og se på bilder av ulike hårklipper og frisyrer? Finnes det noe sånt på nett? Jeg må ha et bilde å peke på når jeg marsjerer til frisøren neste uke.

Fortsetter under...

Jeg ville ha snakket med en vettug frisør som kan komme med forslag.

De kan være veldig flinke til å komme med råd i forhold til din type, ansiktsform etc.

Men selvsagt kan det jo være greit å ha en viss formening om hvordan du _ikke_ vil ha det -event _vil_ ha det..:-)

Annonse

Ååh... jeg sto akkurat på badet og tenkte akkurat samme tanken... er SÅ vanvittig lei av klippen jeg har! Det ender alltid opp bak ørene, og det liker jeg IKKE!

Trenger tips jeg og, så jeg tror jeg sniktitter på linkene du evt. får :)

Nå er jeg helt firkantet i øynene. Jeg har surfet i vei og sett på sikkert hundrevis av bilder. Men hvem f...er det som går SÅNN en vanlig onsdag i januar på jobben? Se f.eks. her:

http://www.snipmagazine.com/hairstyles/gallery.htm

De aller fleste frisyrene ser jo ut til å ta et hav av tid om morgenen, og de må selvsagt følges av et lass teatralsk sminke...*sukk*

Du kan jo se på disse 8 tipsene fra magasinet Marie Claire, om hva som vil bli "in" denne våren på hårfronten:

http://magazines.ivillage.com/marieclaire/archive/0,13793,434725,00.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...