Gjest edda Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei ! Håper på svar ...Eg har sterke plager med musklatur og kjeve... Kjevespesialisten sa at eg hadde menisk i kjeveleddet ene siden av ansiktet(dette gir store smerter) og medfører senebetenndelse i nakkemusklatur og tennisalbum avdi eg trykker på smertepunktet i kjeven ofte. Det eg lurer på er om det går an å operere menisk i kjeve ??? Eg har gått veldig lenge med dette.(flere år ,er veldig sliten av smerter og har no gått sykmeldt i ettår snart) Takk for alle svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lagonelle Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Alle har en menisk i kjeveleddet. På samme måte som alle har en menisk i kneleddet. Det er en skive som skal være der. Problemet i kjeven er ofte når den ikke lenger beveger seg helt som den skal og låser kjeven. Flere ting som kan hjelpe. En god kiropraktor og/eller fysio-/triggerpunkt-terapeut kan hjelpe å få løst opp muskulaturen rundt kjeven. Det er vondt, men verdt det. Hvis du har store problemer vil legen gi deg en henvisning til kjevekirug. De er det få av så her kan det bli en del venting før man får hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shotz Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Alle har en menisk i kjeveleddet. På samme måte som alle har en menisk i kneleddet. Det er en skive som skal være der. Problemet i kjeven er ofte når den ikke lenger beveger seg helt som den skal og låser kjeven. Flere ting som kan hjelpe. En god kiropraktor og/eller fysio-/triggerpunkt-terapeut kan hjelpe å få løst opp muskulaturen rundt kjeven. Det er vondt, men verdt det. Hvis du har store problemer vil legen gi deg en henvisning til kjevekirug. De er det få av så her kan det bli en del venting før man får hjelp. Kan det være det jeg har? Har vært plaget med at jeg blir stiv i kjeven, spes. når jeg stresser, det er veldig vondt å massere i kjeveleddet og det stråler da opp mot hodet så jeg får vondt i hodet. Det knepper og knaker i kjeven og jeg har dette daglig... Har også plager med at nakken blir stiv og knaker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.