Gjest vræææl Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Må det være slik, kan ikke forstå annet enn at det er det som er på gang når alt skal vaskes, ryddes, endres og klages på? Vrælll, jeg som trodde det skulle bli en heit helg:-((( Kanskje det er blitt for mye i det siste? undrer??? 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Kjære venn! Må jeg få anbefale "adagio" fra G. Mahler: Symfoni nr.5. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest moderjord Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 PMS?? Tror du ikke det kan være helt alminnelig raseri over at du sitter der og ikke gjør en dritt mens huset gror ned? Trengs ikke hormoner i opprør for å mislike det! 0 Siter
Gjest Spenn Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 PMS?? Tror du ikke det kan være helt alminnelig raseri over at du sitter der og ikke gjør en dritt mens huset gror ned? Trengs ikke hormoner i opprør for å mislike det! Denne gutten tar halve huset, noen ganger mer. Her er det skikkelig deling, problemmet er kanskje mer at jeg veldig mye oftere har lyst:-) (nesten alltid) I tillegg synes jeg de beste nettene er de da jeg har fri dagen derpå, det synes ikke hun.... Men nå må jeg vaske stua så får vi leve i håpet etter å ha lagd en god middag, ikveld med vin. hmmm optimist må man være.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.