Amiga Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Er det stor forskjell om man brenner musikk på en vanlig CD som det står Music, Data, Video, Games og en som det står for music only på? Det er jo stor prisforskjell. 0 Siter
citoyen Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Sånn til vanlig bruk har jeg aldri opplevd problemer med å brenne musikk på vanlige CDer. De eneste jeg vet om som bruker egne musikk-CDer til å brenne på er DJs. Disse CDene er visstnok mer pålitelige. Men hva forskjellen egentlig er vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Sånn til vanlig bruk har jeg aldri opplevd problemer med å brenne musikk på vanlige CDer. De eneste jeg vet om som bruker egne musikk-CDer til å brenne på er DJs. Disse CDene er visstnok mer pålitelige. Men hva forskjellen egentlig er vet jeg ikke. Kan det være at Musikk CD-R platene egner seg bedre i CD-spillerne? Jeg har en CD-skifter av nyere dato som ikke vil spille "vanlige" CD-R plater (til spill, programmer, musikk, etc.). Kanskje en slik "only musikk CD-R" plate ville fungert? 0 Siter
Amiga Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Skrevet 13. januar 2003 Kan det være at Musikk CD-R platene egner seg bedre i CD-spillerne? Jeg har en CD-skifter av nyere dato som ikke vil spille "vanlige" CD-R plater (til spill, programmer, musikk, etc.). Kanskje en slik "only musikk CD-R" plate ville fungert? Du kan jo teste det en gang du får anledning. :-) 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Du kan jo teste det en gang du får anledning. :-) Jepp, det vil jeg gjøre 0 Siter
Bassisten Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Dei fleste stasjonære CD-brennarar (ikkje til datamaskin) krev musikk-CDR. - Dette først og framst fordi dei vil tene meir pengar, men det er visstnok også skilnad på kvaliteten. 0 Siter
Amiga Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Skrevet 13. januar 2003 Dei fleste stasjonære CD-brennarar (ikkje til datamaskin) krev musikk-CDR. - Dette først og framst fordi dei vil tene meir pengar, men det er visstnok også skilnad på kvaliteten. Kvaliteten på selve musikken eller CDn? 0 Siter
Bassisten Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Kvaliteten på selve musikken eller CDn? Vel, Heidi Hauge blir neppe betre på ein musikk-CDR, så det er nok kvaliteten på sjølve CDen eg snakkar om... ;-) 0 Siter
citoyen Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Dei fleste stasjonære CD-brennarar (ikkje til datamaskin) krev musikk-CDR. - Dette først og framst fordi dei vil tene meir pengar, men det er visstnok også skilnad på kvaliteten. "De fleste" tror jeg er å overdrive en smule Ni av ti CD-spillere jeg kommer over spiller vanlige brente CDer uten problemer (altså brent på standard-CD-R og ikke på musikk-CD-R) 0 Siter
Bassisten Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 "De fleste" tror jeg er å overdrive en smule Ni av ti CD-spillere jeg kommer over spiller vanlige brente CDer uten problemer (altså brent på standard-CD-R og ikke på musikk-CD-R) Eg snakkar om stasjonære CD-brennarar - ikkje Cd-spelarar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.