Gå til innhold

Intervjuet med Kristin i VG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg!

Hun har da vedgått at hun er skyld i i k k e å ha foretatt seg noe.

Håper du nå har det med deg!

PS! ...men tror du alt du leser i avisen? Det er jo ikke slik at journalisten gjengir henne ordrett.

Vennlig hilsen

""Hun har da vedgått at hun er skyld i i k k e å ha foretatt seg noe.""

Skaffet hun ikke tilveie en revolver da? Kan knapt kalle det "å ikke foreta seg noe"...

Gjest ikke undertegnet

Skaffet hun ikke tilveie en revolver da? Kan knapt kalle det "å ikke foreta seg noe"...

Det 'mislykket' mente var nok at hun ikke hadde foretatt seg noe i retninga v å avverge det som skjedde.

Går jeg ut ifra.

Når jeg leste det igjen, ser jeg at jeg nok overreagerte litt. Men jeg synes bare den dama er så teit.

Det 'mislykket' mente var nok at hun ikke hadde foretatt seg noe i retninga v å avverge det som skjedde.

Går jeg ut ifra.

Når jeg leste det igjen, ser jeg at jeg nok overreagerte litt. Men jeg synes bare den dama er så teit.

"teit" er for snillt. Den dama er iskald, utspekulert, og livsfarlig.

Annonse

Gjest mislykket

Gode venn!

Jeg vil dessuten minne deg om at det i seg selv ikke er en grov forbrytelse å skaffe til veie en revolver. Selv om det sikkert var det i denne konkrete saken.

Dessuten vil jeg minne deg om at det går an å ha dårlig samvittighet selv når man ikke har gjort noe galt.

Håper du ellers har det bra.

Vennlig hilsen

Gjest mislykket

Går jeg ut ifra.

Men smart nok til ikke å gå i den lille fellen intervjueren hadde lagt for henne... (Dvs. spørsmålet om hvor mange ganger hun hadde vært på åstedet.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...