Gå til innhold

Hvor går grensene for å avsløre et nick man tror er fake?

Anbefalte innlegg

Gjest mislykket

Hvis du forteller hvor i landet du bor, hvor gammel du er, om du er gift eller samboer, hvor mange barn du har, pluss at du sper på med stadige nyheter fra hverdagslivet, så sier det seg selv at hvis noen som jobber sanmmen med deg, bor i nærheten av deg, er forelder is amme klasse som deg, er i samme forenign som deg osv leser innleggene dine så er det mulighet for å kjenne deg igjen.

Det er dumt å utlevere seg _for_ mye hvis du ikke ønsker å bli gjenkjent.

Tydelig at du kjenner fremgangsmåten, ja.

Hmmmmm...

Vennlig hilsen

Fortsetter under...

Niks. Da jeg var innlagt for operasjon i fjor vår måtte jeg skrive under på et papir om hvem som skulle få tilgang til opplysninger om mitt sykeleie.

Håper de er like flinke med taushetsplikten der jeg skal opereres.

Jeg holder meg borte fra spekuleringer.

Tar ethvert nick som ekte, historiene som fasinerende og mener ellers ikke det har så mye å si.

Hjemme-virkelighet, DOL-virkelighet, Ute-virkelighet, IRL-virkelighet, IRC-virkelighet. *gnfhy*

Skulle jeg bekymre meg om at alt som hendte alle steder var helt ekte hadde jeg blitt sprø. Men DOL er nok den virkeligheten jeg bekymrer meg minst over.

Joda, de sier at "Vi var imidlertid i kontakt med Røde Kors Klinikken, og fikk bekreftet at **** var utskrevet samme dag som hun ble lagt inn.

Noe som også er et bevis for at operasjonen nok var langt mindre dramatisk enn hun gir uttrykk for."

Det som skremmer meg, er at de overhodet ikke ser hvorfor jeg reagerer på det.

Herre min hellige dag da. Det får da være visse ..ja .. grenser. Hvem i all verden henger seg så fryktelig opp i åssen folk ønsker å legge frem sine liv på DOL?

Det er jo nesten sykere enn å legge hele sin sjel og helse i å finne ut om alle historiene i se og hør er sanne.

Annonse

Gjest ikke nå nei

Hei Kie.

Jeg har lest din diskusjon på det andre nettstedet og jeg tror helt sikkert du skriver denne historien utifra beste mening.

MEN jeg synes heller du burde la den dø ut istedenfor å bygge på historien.

Tror ikke den personen som dette gjelder blir så glad for å bli omtalt i alle mulig forum.

Hun har blitt navngitt og blottet fullstendig så det å ta historien opp i dette forumet også synes jeg var veldig dumt.

Hei Kie.

Jeg har lest din diskusjon på det andre nettstedet og jeg tror helt sikkert du skriver denne historien utifra beste mening.

MEN jeg synes heller du burde la den dø ut istedenfor å bygge på historien.

Tror ikke den personen som dette gjelder blir så glad for å bli omtalt i alle mulig forum.

Hun har blitt navngitt og blottet fullstendig så det å ta historien opp i dette forumet også synes jeg var veldig dumt.

Du har et poeng.

Jeg har trukket meg ut av diskusjonen på det andre nettstedet.

Jeg ble bare så paff over at det fantes kjerringer på nettet som gikk så langt for å "avsløre" andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...