Gå til innhold

Nå skjer det...

Anbefalte innlegg

Ja, så var jeg da på slik forvernsamtale på psyk-senter i går.. og jeg kunne bli innlagt allerede over helga! så da reiser jeg da.. på tirsdag... gruer meg no jævlig...

Knakk helt sammen i går, og har ikke kommet meg helt ennå. Alt virker bare så skummelt og uoverkommerlig.. alt er et ork!

men.. dette er min siste sjanse til å bli "bedre", så jeg håper det vil funke litt.. ellers gir jeg opp. fullt og helt.

men..kommer sikkert til å være uten internet, og uten mobil, så jeg vil vel bare si hadet så lenge, og dele ut noen klemmer til de som vil ha...!

*klæmmm*

så er det bare å håpe at jeg slipper ut igjen en eller annen gang da... :P

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88979-n%C3%A5-skjer-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil bare gi deg et lite tips...

prøv så godt du kan å være så ærlig som mulig. Jeg vet det er fryktelig vanskelig, har problemer med det selv, men jeg ser nå hvor mye tid med lidelse jeg kunne ha spart meg om jeg bare hadde klart å være ærlig.

Lykke til!!

jeg vet ikke om jeg klarer være ærlig.. har visse tendenser til å være lystløgner, for å slippe unna spørsmål og sånt... *sukk*

men jeg bør vel prøve mitt beste..

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88979-n%C3%A5-skjer-det/#findComment-488026
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...