Gå til innhold

Noen som har prøvd dette ? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gode venn!

Hva med å begrense deg til ETT innlegg med nøyaktig samme innhold?

"SierDuDet", tenker du kanskje. Ja, jeg sier det.

Vennlig hilsen

Du værden, jeg blir virkelig imponert over hvilke forsøk du gjør på og fornærme. Av og til kan nettet være litt tregt, og man kan få trykt 2 ganger, men det var svært så opphengt du er i Sier Du Det.

F.eks i stad som du prøvde innbille meg at du var han, og du benektet at du var Ha-vanskelig, og så bekrefter du det sener i innlegg til Sier Du Det.

Nei du får dra Flisa ut av rompa og finne på noe nytt.

Gjest mislykket

Du værden, jeg blir virkelig imponert over hvilke forsøk du gjør på og fornærme. Av og til kan nettet være litt tregt, og man kan få trykt 2 ganger, men det var svært så opphengt du er i Sier Du Det.

F.eks i stad som du prøvde innbille meg at du var han, og du benektet at du var Ha-vanskelig, og så bekrefter du det sener i innlegg til Sier Du Det.

Nei du får dra Flisa ut av rompa og finne på noe nytt.

Kjære venn!

Jeg er bekymret for deg. Hvorfor mistenker du meg for å være andre enn de jeg har sagt at jeg er?

Men Du Sier vel Det, du... *s*

Vennlig hilsen

Annonse

Kjære venn!

Jeg er bekymret for deg. Hvorfor mistenker du meg for å være andre enn de jeg har sagt at jeg er?

Men Du Sier vel Det, du... *s*

Vennlig hilsen

Ja jeg sier det, for du skrev i et innlegg til meg at du var "Sier Du Det.

Dessuten svarer du deg selv med andre nick, sånn at det ser ut som du har flere som støtter deg.

Ganske patetisk, men det virker jo som du har en noe syk humor, men det har dtydligvis flere oppddaget.

Gjest mislykket

Ja jeg sier det, for du skrev i et innlegg til meg at du var "Sier Du Det.

Dessuten svarer du deg selv med andre nick, sånn at det ser ut som du har flere som støtter deg.

Ganske patetisk, men det virker jo som du har en noe syk humor, men det har dtydligvis flere oppddaget.

Ja, det er jeg som er "SierDuDet"... *s*

Og "DetDuSier", "DetSierDu". Men ikke "Ha-vanskelig" eller andre. Forsøk å forstå... *s*

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...