Zakk Wylde Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=776589 Sjekk linken :-) 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Gode venn! Hva med å begrense deg til ETT innlegg med nøyaktig samme innhold? "SierDuDet", tenker du kanskje. Ja, jeg sier det. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Gode venn! Hva med å begrense deg til ETT innlegg med nøyaktig samme innhold? "SierDuDet", tenker du kanskje. Ja, jeg sier det. Vennlig hilsen Du har det artig nå, hva? Det var da veldig som du liker og skrive SierDuDet ;-) 0 Siter
Gjest DetDuSier Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Du har det artig nå, hva? Det var da veldig som du liker og skrive SierDuDet ;-) Du har selvsagt rett! 0 Siter
Zakk Wylde Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Skrevet 11. januar 2003 Gode venn! Hva med å begrense deg til ETT innlegg med nøyaktig samme innhold? "SierDuDet", tenker du kanskje. Ja, jeg sier det. Vennlig hilsen Du værden, jeg blir virkelig imponert over hvilke forsøk du gjør på og fornærme. Av og til kan nettet være litt tregt, og man kan få trykt 2 ganger, men det var svært så opphengt du er i Sier Du Det. F.eks i stad som du prøvde innbille meg at du var han, og du benektet at du var Ha-vanskelig, og så bekrefter du det sener i innlegg til Sier Du Det. Nei du får dra Flisa ut av rompa og finne på noe nytt. 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Du værden, jeg blir virkelig imponert over hvilke forsøk du gjør på og fornærme. Av og til kan nettet være litt tregt, og man kan få trykt 2 ganger, men det var svært så opphengt du er i Sier Du Det. F.eks i stad som du prøvde innbille meg at du var han, og du benektet at du var Ha-vanskelig, og så bekrefter du det sener i innlegg til Sier Du Det. Nei du får dra Flisa ut av rompa og finne på noe nytt. Kjære venn! Jeg er bekymret for deg. Hvorfor mistenker du meg for å være andre enn de jeg har sagt at jeg er? Men Du Sier vel Det, du... *s* Vennlig hilsen 0 Siter
Zakk Wylde Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Skrevet 11. januar 2003 Kjære venn! Jeg er bekymret for deg. Hvorfor mistenker du meg for å være andre enn de jeg har sagt at jeg er? Men Du Sier vel Det, du... *s* Vennlig hilsen Ja jeg sier det, for du skrev i et innlegg til meg at du var "Sier Du Det. Dessuten svarer du deg selv med andre nick, sånn at det ser ut som du har flere som støtter deg. Ganske patetisk, men det virker jo som du har en noe syk humor, men det har dtydligvis flere oppddaget. 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Ja jeg sier det, for du skrev i et innlegg til meg at du var "Sier Du Det. Dessuten svarer du deg selv med andre nick, sånn at det ser ut som du har flere som støtter deg. Ganske patetisk, men det virker jo som du har en noe syk humor, men det har dtydligvis flere oppddaget. Ja, det er jeg som er "SierDuDet"... *s* Og "DetDuSier", "DetSierDu". Men ikke "Ha-vanskelig" eller andre. Forsøk å forstå... *s* Vennlig hilsen 0 Siter
Zakk Wylde Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Skrevet 11. januar 2003 Ja, det er jeg som er "SierDuDet"... *s* Og "DetDuSier", "DetSierDu". Men ikke "Ha-vanskelig" eller andre. Forsøk å forstå... *s* Vennlig hilsen Har du lest dette ? Hva har denne mislykket mannen mot deg egentlig ? 0 Siter
Zakk Wylde Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Skrevet 11. januar 2003 Du har selvsagt rett! Men å skrive under med Sier Du Det , klarer du ikke. Bare å bekrefte med et liknende nick, har du vurdert terapi for dette ?. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.