Gå til innhold

FU:Har du spist lørdagsgodt idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke noe glad i gotteri jeg, men sånn kindersjokolade med myk nøttekrem er godt. Det får jeg derimot vondt i hodet av, så verdt det er det ikke.

Hva du syntes er mest ok av overvekt eller gotteri får bli din sak, men lørdag er normalt dagen for litt ekstra da :)

Annonse

Gjest brilleguri

Er ikke noe glad i gotteri jeg, men sånn kindersjokolade med myk nøttekrem er godt. Det får jeg derimot vondt i hodet av, så verdt det er det ikke.

Hva du syntes er mest ok av overvekt eller gotteri får bli din sak, men lørdag er normalt dagen for litt ekstra da :)

Kinder bueno er snaskens ja.

Jeg vil jo selvfølgelig ha en slank kropp OG spise godteri,og jeg tror det kan gå hvis man bare finner en gylden middelvei.

Er vel ingen som synes det er særlig gøy å sitte og snope hele dagen,men lørdag er jo lov ja.

God helg!

Kinder bueno er snaskens ja.

Jeg vil jo selvfølgelig ha en slank kropp OG spise godteri,og jeg tror det kan gå hvis man bare finner en gylden middelvei.

Er vel ingen som synes det er særlig gøy å sitte og snope hele dagen,men lørdag er jo lov ja.

God helg!

God helg til deg også :)

Annonse

Spiser ikke ofte godter. Mistet mye av lysten på søtt etter at den eldste ble født.

Du kan vel fint unne deg litt på lørdager selv om du slanker deg.

Åh, hadde jeg nå enda mista lysten på godter... egentlig så frister det ikke når jeg ser på det, men jeg bare "må ha" når det ligger fremme, eller jeg kjeder meg...

Får håpe det kommer bilder i posten snart, da har jeg litt å henge fingrene på kveldene fremover, og slipper å bli "fysen" :)

Åh, hadde jeg nå enda mista lysten på godter... egentlig så frister det ikke når jeg ser på det, men jeg bare "må ha" når det ligger fremme, eller jeg kjeder meg...

Får håpe det kommer bilder i posten snart, da har jeg litt å henge fingrene på kveldene fremover, og slipper å bli "fysen" :)

Litt godter er ikke usunt ;-)

Spiste masser av det før i tiden og da følte jeg meg jammen sunnere enn nå ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...