Gjest brilleguri Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Er på slankern,men lørdag er vel litt lov? Jepps..ble en new energy sjokkis til kaffen istad ja. Kanskje jeg klarer meg med den fram til neste lørdag! 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Ingenting enda, men det blir nok litt ikveld! Kos deg den ene dagen i uka med god samvittighet:0) 0 Siter
Line Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Akkurat da jeg leste innlegget, putta jeg en likørsjokolade i munnen Det er forøvrig det første jeg har putta i munnen i dag... dårlig frokost. 0 Siter
Gjest Lausia Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Akkurat da jeg leste innlegget, putta jeg en likørsjokolade i munnen Det er forøvrig det første jeg har putta i munnen i dag... dårlig frokost. Høres ut som en perfekt frokost en lørdags ettermiddag 0 Siter
shandy Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Er ikke noe glad i gotteri jeg, men sånn kindersjokolade med myk nøttekrem er godt. Det får jeg derimot vondt i hodet av, så verdt det er det ikke. Hva du syntes er mest ok av overvekt eller gotteri får bli din sak, men lørdag er normalt dagen for litt ekstra da 0 Siter
fresja Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Nei. Jeg gjemte vekk de få restene som var igjen av godteriet i går. Har spist alt for mye av det som egentlig var innkjøpt til julebukkene. 0 Siter
Gjest brilleguri Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Er ikke noe glad i gotteri jeg, men sånn kindersjokolade med myk nøttekrem er godt. Det får jeg derimot vondt i hodet av, så verdt det er det ikke. Hva du syntes er mest ok av overvekt eller gotteri får bli din sak, men lørdag er normalt dagen for litt ekstra da Kinder bueno er snaskens ja. Jeg vil jo selvfølgelig ha en slank kropp OG spise godteri,og jeg tror det kan gå hvis man bare finner en gylden middelvei. Er vel ingen som synes det er særlig gøy å sitte og snope hele dagen,men lørdag er jo lov ja. God helg! 0 Siter
shandy Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Kinder bueno er snaskens ja. Jeg vil jo selvfølgelig ha en slank kropp OG spise godteri,og jeg tror det kan gå hvis man bare finner en gylden middelvei. Er vel ingen som synes det er særlig gøy å sitte og snope hele dagen,men lørdag er jo lov ja. God helg! God helg til deg også 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Spiser ikke ofte godter. Mistet mye av lysten på søtt etter at den eldste ble født. Du kan vel fint unne deg litt på lørdager selv om du slanker deg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Ikke enda. Men jeg har kjøpt en stor melkesjokolade, peanøtter og julemarsipan og det skal jeg trykke i meg etter at minstemann har lagt seg + Cola. 0 Siter
Amiga Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Jeg har spist lørdagsgodt hele uka. :-) 0 Siter
naiv Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Jeg spiste lørdagsgodteri i hele jula, så nå prøver jeg å trappe ned. Men akkurat nå er jeg dyrisk sulten, og venter bare på at den duftende maten skal bli ferdig. 0 Siter
Line Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Høres ut som en perfekt frokost en lørdags ettermiddag Hihi... har stpist en halv kotelett i kveld, så det kommer seg. Er visst ikke sulten i dag, så det blir varm saft resten av kvelden mens jeg benker meg ned foran tv'n 0 Siter
Line Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Spiser ikke ofte godter. Mistet mye av lysten på søtt etter at den eldste ble født. Du kan vel fint unne deg litt på lørdager selv om du slanker deg. Åh, hadde jeg nå enda mista lysten på godter... egentlig så frister det ikke når jeg ser på det, men jeg bare "må ha" når det ligger fremme, eller jeg kjeder meg... Får håpe det kommer bilder i posten snart, da har jeg litt å henge fingrene på kveldene fremover, og slipper å bli "fysen" 0 Siter
Spenning Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Lørdag hele uka her, jeg MÅ slutte med snask sbanrt... merker jeg :-(( 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Åh, hadde jeg nå enda mista lysten på godter... egentlig så frister det ikke når jeg ser på det, men jeg bare "må ha" når det ligger fremme, eller jeg kjeder meg... Får håpe det kommer bilder i posten snart, da har jeg litt å henge fingrene på kveldene fremover, og slipper å bli "fysen" Litt godter er ikke usunt ;-) Spiste masser av det før i tiden og da følte jeg meg jammen sunnere enn nå ;-) 0 Siter
molli Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Ja, et berg med Creme Cappucino iskrem fra Henning Olsen is! Pluss litt Ritz Crackers med Tine kremoster. 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Hei, Gnafser litt på noen engelske karameller i fint gullpapir. De er i ferd med å jage bort siste rester av gamle rotfyllinger. Med vennlig hilsen, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.