Gjest jente-ide Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Hvilket merke har du brukt? Fornøyd? Jeg vil gjerne ha brune øyne, men har grønne i dag. Funker dette? Blir det veldig unaturlig? alle råd mottas med takk.. klem 0 Siter
Zakk Wylde Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Hvorfor vil du ha brune øyne, når diu har grønne ?? 0 Siter
Tornerose Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Jeg har prøvd fargede linser for noen år siden. De første var jeg veldig fornøyd med, og det så helt naturlig. Så flyttet jeg og byttet optiker, de hadde ikke samme merke linser så jeg måtte bytte, de så helt unaturlige ut. Der var hele linsen farget i en farge og jeg så ut som en alien. De første linsene hadde "spetter", slik at de blandet seg med min naturlige farge. Så hvis du skal ha fargede linser anbefaler jeg deg å kjøpe slike med "spetter". Øyne er jo vanligvis ikke ensfargede. 0 Siter
Tornerose Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Hvorfor vil du ha brune øyne, når diu har grønne ?? Ja, det lurer jeg også på. :-) Jeg har grønne øyne og får alltid komplimenter, alle sier jeg har nydelige øyne. *skryte skryte* :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Hvorfor vil du ha brune øyne, når diu har grønne ?? Er det ikke rart at mange vil ha det motsatte av det de har ? De med krøller vil ha rett hår og de med rett hår vil ha krøller ? 0 Siter
Zakk Wylde Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Ja, det lurer jeg også på. :-) Jeg har grønne øyne og får alltid komplimenter, alle sier jeg har nydelige øyne. *skryte skryte* :-) Ja ikke sant. Jenta mi har verdens nydligste øyner, de er grønne. Spesiellt og vakkert ;-). Blir sur om hun skal bruke farva linser 0 Siter
Zakk Wylde Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Er det ikke rart at mange vil ha det motsatte av det de har ? De med krøller vil ha rett hår og de med rett hår vil ha krøller ? Det er sannt. Og de som andre syntes er perfekte, leiter frem den minste feil, og klgar på det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.