Gå til innhold

Pepperkakevennen

Anbefalte innlegg

Jeg ser i avisa at trippeldrapsdømte Kristin knuller 1 gang i uka. Det er oftere enn hva mange andre gjør, så jeg ville vurdert noen måneder i buret om jeg var kåt og ikke fikk knullet.

Så leser jeg på forsiden i Dagbladet at Tande P er en brutal fyr som truer sine ansatte... Tande P!?!?!?!

Jeg tror personlig at jeg hadde blitt veldig, veldig, veldig redd, om Tande P hadde vært kjekkas. Er det noen jeg har respekt for, samt er redd, så er det trossalt Tandis!

Så leser jeg at familien Riise nå blir drapstruet. Jaja, drapstrusler er visst inn for tiden. Det er ikke mye man skal gjøre før man får sånne i postkassen. Jeg venter på noen selv.

Men, det var det jeg lurte på. I dag så jeg nemlig noe rart. Når jeg og en kompis kjørte hjem fra Sandvika i stad, på veien til en vannvittig god kebab som jeg fant stanerhår i, noe som nesten fikk meg til å spy og som jeg ikke orker å tenke på nå, så registrerte vi en stor banner som hang ned fra en gangbro, og der sto det "NEI TIL KNUSING AV PEPPERKAKEVENNEN".

Ikke pepperkakevennene, noe som kanskje kunne gitt en viss form for mening da disse folka som bor vegg i vegg med Nesøen utvilsomt har andre problemer å rutte med enn oss andre, men pepperkakevennen. En fyr altså.

Hvem er denne mannen og hvorfor skal han ikke knuses?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89005-pepperkakevennen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Grunnen til at Kristin har noen å knulle (siden det er det uttrykket du foretrekker) en gang i uken i fengselet, er at hun hadde en person å knulle i det virkelige liv.

Hvis du kom i fengsel nå, og ikke har noen å knulle en gang i uken utenfor murene, så ville du selvfølgelig ikke hatt det innenfor murene heller.

Tror du at det er horer og gigoloer ansatt i norsk fengselsvesen du kanskje? Eller at de innsatte knuller hverandre på organisert basis?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89005-pepperkakevennen/#findComment-487270
Del på andre sider

Grunnen til at Kristin har noen å knulle (siden det er det uttrykket du foretrekker) en gang i uken i fengselet, er at hun hadde en person å knulle i det virkelige liv.

Hvis du kom i fengsel nå, og ikke har noen å knulle en gang i uken utenfor murene, så ville du selvfølgelig ikke hatt det innenfor murene heller.

Tror du at det er horer og gigoloer ansatt i norsk fengselsvesen du kanskje? Eller at de innsatte knuller hverandre på organisert basis?

Jeg var helt sikker på at de innsatte knullet hverandre på regelmessig basis.

Så feil kan man ta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89005-pepperkakevennen/#findComment-487282
Del på andre sider

Jeg må nok arrestere deg der.

Hvis man blir en kjent forbryter,så far man masse fanbrev fra damer som gjerne vil knulle deg.

Det er jo bare å se på Lars Grønerød,Gamal og på de to som drepte de to jentene i Kr.sand.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89005-pepperkakevennen/#findComment-487295
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...