Gå til innhold

Irritert på postbudet

Anbefalte innlegg

Kan ikke dagens postbud lese??

Gang på gang mottar jeg naboens post... det er ikke bare en nabo sin post, men både 5 og 10...

Har lenge hatt mistanke om at jeg ikke får all posten min heller, det er en del ting jeg savner.... som resultat på en eksamen (vet at det er sendt ut for lenge siden...)

Det er ikke lange veien til naboene, men hvorfor skal jeg gidde å ordne opp etter postbudet nesten daglig?? De får betalt for dette, det får ikke jeg...

Ikke har vi fellespostkasser, og de fleste postkassene er merket med husnummer...

Har klaget gang på gang, men det gjentar seg stadig vekk.

I dag kjørte jeg forbi postbudet lenger nede, og gav posten tilbake, og ba han lære seg å lese litt bedre... Han ble ganske rød og forfjamset, mens jeg stod der og la ut om hva jeg syntes om utføringa av jobben hans....

så får jeg vel vente til over helga med å se om posten kommer i rett kasse denne gangen....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89013-irritert-p%C3%A5-postbudet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok at noen av postbudene kan lese, selv om min søster med lang fartstid fra posten mener det står ikke så bra til med alle....

Selv får jeg heldigvis feilsortert post bare noen få ganger i året. Som regel er det til en av naboene; da er det enkelt å bare legge det i rett postkasse. Noen ganger er det post til noen som bor lenger borte, som regel noen som har et etternavn som ligner på mitt. Da er det mer bry å kvitte seg med posten. Men selvsagt har jeg aldri kastet post. Venner som f.eks heter Andersen og Johansen ble luta lei av all feilpost; jeg har en mistanke om at de ikke alltid fikk alt av gårde til riktig mottaker.

Min bror er så uheldig å ha en navnebror. Dette har ført til mye trøbbel. Verst er det når regninger og purringer ikke når rette vedkommende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...