Gå til innhold

Huff, har så vondt i halsen,noe som går nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Halsenvondt

I forbindelse med en forkjølelse har jeg såååå vondt i svelget. Først på venstre side av svelget som nå er bra. Men har nå forflyttet seg på høyre siden.

Virker som det er litt hovent.

Har ikke feber og føler meg ellers frisk.

Så,er det flere her inne med halsonde?

Felles skjebne er jo felles trøst.

Og hva hjelper?

Fortsetter under...

Saltvanntrikset som Tornerose beskriver under har vist seg å være genialt på meg, så gå for det!

Hvis det ikke gir seg etter noen dager så kan du for sikkerhetsskyld stikke til legen å sjekke om du har fått halsbetennelse eller lignende.

Mm..det er nok noe som går. Både jeg og kjæresten har det. Skal kanskje prøve det saltvanns-trikset..selv om det høres unektelig ekkelt ut.

Ja, det smaker helt pyton. :-) Men gjør det raskt og skyll munnen (men ikke halsen!) med rent vann etterpå, så er det fort glemt.

Gjest Halsenvondt

Takk for råd. Jeg prøvde ikke det med saltvannsrådet med salt i vann og gurgle. Synes det høres guffent ut.

Men jeg tok derimot saltvannsoppløsning som man får kjøpt, som jeg da helte inn gjennom neseborene til det rant mot svelget.

Fikk dette rådet av min mor.

Synes også at jeg er et hakk bedre i halsen fra i går.

Og ikke ha det for varmt om natten.

Annonse

Gjest papirtiger

Ja, det smaker helt pyton. :-) Men gjør det raskt og skyll munnen (men ikke halsen!) med rent vann etterpå, så er det fort glemt.

Ser tilbake på de dagene (gårsdagen) hvor jeg bare var plaget med halsen.

I dag skulle man tro jeg drakk 1 liter med whiskey hver dag, stemmen er SÅ hes.. Høres ut som en frosk/kråke i stemmeskifte.. Prøver å overbevise meg selv om at gutter syns slik stemme er sexy...uten hell, men okey.

Skal huske på saltvann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...