Gjest Keiner Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Ja, slik er verden. men er det så farlig?: http://www.blikk.no/konkurranse/scanbox.html 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Og med det mente du?... At han spiller i feil liga antagelig. ) 0 Siter
Gjest duust Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 At han spiller i feil liga antagelig. ) Ja,alle vet vel at han er homo, og jeg skjønte det var det denne Keiner siktet til. Men det jeg ikke skjønte, var vitsen med et så jævla dumt innlegg Hva var vitsen med og skrive dette`a?.... 0 Siter
Gjest tjoppi Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Ja,alle vet vel at han er homo, og jeg skjønte det var det denne Keiner siktet til. Men det jeg ikke skjønte, var vitsen med et så jævla dumt innlegg Hva var vitsen med og skrive dette`a?.... Trudde han hadde dame jeg. Hakke jeg lest det et sted? Men dama er vel en mann da tenker jeg. 0 Siter
erin Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Trudde han hadde dame jeg. Hakke jeg lest det et sted? Men dama er vel en mann da tenker jeg. Ja, han heter Knut og har kledd seg ut.... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.