Gå til innhold

Sex-trakassering og sånn

Anbefalte innlegg

Gjest sevenup

Etter å ha lest om denne Riise-saken har jeg tenkt litt på at man faktisk (i mitt arb.miljø hvertfall...) ofte slenger ut av seg kommentarer som tatt ut av sammenheng og satt på spissen kanskje kunne vært nok til å få noen dømt for trakassering....

Hvorfor bry seg om slikt ?

En kollega av meg ville betale meg tilbake noen penger han hadde lånt "i natura" f.eks.... Jeg hyler no ikke om trakassering for det :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89035-sex-trakassering-og-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mislykket

Gode venn!

Det handler om å ta hensyn til andre mennesker. Ikke alle har samme humor. Jeg er ganske sikker på at flere menn ville blitt rasende dersom de på en arb.plass med overvekt av kvinner til stadighet ble omtalt som "en av damene" etc.

Jeg skjønner av ditt innlegg at fordi du ikke føler deg trakasert, så anser du det som umulig at andre kan det. Kanskje forklaringen ligger i det faktum at ingen finner deg interessant i trakaseringsøyemed.

Og det skal vi vel alle være glad for.

Vennlig hilsen

Gjest mislykket

Jeg forslår stadig å betale diverse tjenester venninner gjør for meg, i natura. Jeg har ikke blitt anmeldt pga det enda.

Jeg tror hovedforskjellen ligger i at noen av oss er normale, og tar en spøk for det den er.

Hei!

Saklighetsnivået er som vanlig på topp! :)

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...