Gå til innhold

Langweekend i London

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Meg1365380063

Hei!

Det kommer an på hvor luksus dere vil ha. Men jeg anbefaler å kjøpe flybillett separat. Jeg skal til London om tre uker, og flyr da med Ryanair. Men der må man være tidlig ute for å få de billigste billettene. Men SAS kan også ha billige storbybilletter. Undersøk og sjekk litt på de ulike flyselskapenes hjemmesider.

For overnatting anbefaler jeg International Youth Hostel Federation - www.hostelbooking.com De er veldig billige. Du må melde deg inn i Norsk Vandrerhjemforening, og det koster 250 kroner for et år, med mindre noen i familien er medlem allerede. Da koster det 25. IYHF har et vandrerhjem i nærheten av Oxford Street, som heter Oxford Street. Det koster cirka 500 kroner for et dobbeltrom en natt - altså 250 på hver. Da får du også frokost. Jeg har bare bodd på kjedens vandrerhjem i Nederland, men da på fire forskjellige steder. Kvaliteten er helt grei. Ren, ordentlig, passe moderne - men ikke hotellstandard.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89056-langweekend-i-london/#findComment-488053
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...