Gjest Windsong Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Blodsukkeret mitt havner helt på tur som følge av alt adrenalinet kroppen min produserer. Det forårsaker en vond sirkel, fordi diabetiske seinkomplikasjoner er blant mine bekymringer. Et annet problem er at symptomer på angst og symptomer på føling (lavt blodsukker som krever at man må spise noe for å få det opp) ligner hverandre. Ved en føling produserer man også adrenalin for å få leveren til å frigjøre sukker til blodet. Er jeg i en situasjon hvor jeg ikke kan få målt blodsukkeret med en gang, må jeg derfor behandle ubehag som føling om jeg er usikker. Dette for å unngå evt. insulinsjokk, som vil følge dersom jeg ikke behandler en føling. Etterpå viser blodsukkeret seg å være skyhøyt, fordi hele greia har vært psykisk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89081-diabetesangstd%C3%A5rlig-kombinasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.