Gå til innhold

slankere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Meg1365380063

Jeg slanker meg...

Jeg har ikke vekt, og gidder ikke bruke flere hundre kroner på en vekt i fall jeg sprekker (slankekuren, altså) etter en kort tid. Dessuten er det så lite motiverende å se at man ikke har gått ned noe.

Jeg begynte ikke slankekuren 1. januar - da er det fremdeles familieselskap og all verdens julekakerester. Så jeg begynte om mandag. Dermed har det ikke hatt all verdens effekt enda. Jeg har som mål å få på meg en bluse som henger i skapet, som per i dag er altfor pølseskinn.

Jeg synes jeg er ganske flink. Jeg har ikke drukket brus eller spist noe godteri hele uka, bortsett fra i helga. Men helg er helg, da må jeg unne meg noe godt. Jeg vet at jeg ikke kan leve helt uten brus og godteri. Dessuten var kjæresten på besøk, og jeg vil slappe av og ha det bra i helgene. Så får jeg være mer fornuftig på hverdagene.

Jeg drikker cirka en liter vann hver dag, for det har jeg hørt er sunt. Også flyr jeg tre ganger så mye på do som før slankekuren. Rart! Også har jeg satt hengelås på nugattiboksen...

Mitt største problem akkurat nå er at jeg jobber fulltid, og at det er mørkt innen jeg er ferdig på jobb. Og jeg er så mørkeredd at jeg ikke tør gå tur ute alene. Og jeg kjenner nesten ingen der jeg bor... Men jeg skal jobbe fulltid bare ei uke til, for så begynner studiene. Etter det skal jeg også bevege meg! Jeg er foreløpig optimist!

Hva gjør andre for å slanke seg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89094-slankere/#findComment-488048
Del på andre sider

Prøver å spise mindre karbohydrater, har gått ned 1½ kg siden nyttår, - det er ikke mye, men det motiverer for å fortsette. Skal ned 5-6 kg til - det var i alle fal planen.

jeg har "slanket meg 8kg siden jul!Men det er egentlig ufrivillig....Jo mere skapene bugner av mat,kaker og godterier-jo mindre lyst får jeg på mat!

Når jeg er sulten og åpner kjøleskapdøren,er det så mye å velge i at jeg rett og slett mister lysten.Rart!

For når vi bare har brød og kjedelige ting i huset er jeg snar ned på kiosken for å kjøpe godis og gafler innpå

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89094-slankere/#findComment-488073
Del på andre sider

Gjest passeligen

jeg har "slanket meg 8kg siden jul!Men det er egentlig ufrivillig....Jo mere skapene bugner av mat,kaker og godterier-jo mindre lyst får jeg på mat!

Når jeg er sulten og åpner kjøleskapdøren,er det så mye å velge i at jeg rett og slett mister lysten.Rart!

For når vi bare har brød og kjedelige ting i huset er jeg snar ned på kiosken for å kjøpe godis og gafler innpå

Det er snaut 3 uker siden jul. 8 kg på 2-3 uker !! Hørtes utrolig ut. Jeg hadde blitt redd, hadde det vært meg. Eller så er du kanskje smellfeit i utg. pkt. - da er det kanskje mulig ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89094-slankere/#findComment-488131
Del på andre sider

Det er snaut 3 uker siden jul. 8 kg på 2-3 uker !! Hørtes utrolig ut. Jeg hadde blitt redd, hadde det vært meg. Eller så er du kanskje smellfeit i utg. pkt. - da er det kanskje mulig ??

er nå 55kg...er ikke akkurat smellfeit det da? når en er 170

Men kroppen er vant med _store_ mengder mat daglig da trener 15 timer i uka

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89094-slankere/#findComment-488336
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...